Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Matell má nový hit: Konfekci podle šatů panenky Barbie

Externí autor16. 6. 2004

Americká společnost Mattel přišla s dalším nápadem, jak popularitu panenky Barbie využít pro svůj obchod. Bude prodávat její oblečení v konfekčních velikostech. Prodeje panenky sice v posledních letech klesají, ale přesto pro firmu znamenají každoročně obrat ve výši 3,6 miliardy dolarů. Módní kolekce, která už své zákaznice našla v Japonsku, má tyto tržby ještě navýšit, napsal internetový server spiegel-online.
“Fanynky známé panenky jsou dnes už dospělé a jistě rády zavzpomínají na svá dětská léta tím, že si koupí model své oblíbené hračky. Barbie byla pro ně ideálem krásy a v jejích šatech se k němu dostanou trochu blíž,” předpovídá úspěch módní kolekci podle šatníku Barbie americká analytička Betty Pierceová.
Mattel pro americké zákazníky připravil na podzim první kolekci. Na newyorské módní přehlídce představil úzké koktejlové šaty, trička, kabáty i boty ve stylu Barbie. “Návrháři se v této kolekci nechali inspirovat tím, co Barbie nosila v 70. letech, kdy se panenka stala módní ikonou. Tento styl však obohatily i o soudobé módní prvky,” uvedla mluvčí Mattelu Elissa Goldmanová.
Ve Spojených státech podle odborníků Mattel už příliš neriskuje. Již na počátku letošního roku firma uvedla oblečení podle Barbie v pěti svých prodejnách v Japonsku. Podle zpráv internetového serveru CNN se tyto výrobky staly velkým hitem a dodavatelé nestíhali prodejny zásobovat. První krok společnost udělala také v New Yorku, kde se prodávala trička k 45. výročí úspěšné panenky. Přestože stála padesát dolarů, kupovaly je zákaznice často i po více kusech, napsal server businesswire.
Pokud bude kolekce skutečně úspěšná, má Mattel další plány. Zkusí Barbie oblečení prodávat také v Evropě. Navíc připravuje parfém a také celou kosmetickou řadu se jménem své hračky. S výrobou parfémů a kosmetiky má společnosti Mattel pomoci koncern PUIG Beauty and Fashion Group. Flakón voňavky se na trhu objeví už v srpnu letošního roku a stát bude okolo dvaceti dolarů, napsal server fool.com.

Hospodářské noviny, 16. 6. 2004, autor: Adam Junek

×

Sunny days premiérově s celopolepem

Starší článek

Válka tlampačů na hranicích skončila

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více