Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Rocková hvězda Bono z U2 bude investorem do médií a zábavy

Externí autor15. 6. 2004

Jedna z největších rockových hvězd planety, zpěvák Bono Vox z irských U2, bude investorem do médií a zábavy. Bono se stane jedním ze šesti ředitelů investičního fondu Elevation Partners z amerického Silicon Valley, napsal list Wall Street Journal Europe s tím, že to má fond oznámit během dne.
Bonova účast radikálně posílí profil Elevation Partners, píše list. Podle zdrojů blízkých fondu, má fond získat miliardu dolarů na investice do společností v médiích a zábavním průmyslu. Sama Elevation Partners se ke spolupráci zpěváka s fondem odmítla vyjádřit kvůli požadavkům americké Komise pro cenné papíry. Mluvčí Bona a U2 ale v Londýně potvrdila, že se zpěvák chystá do investičního fondu vstoupit.
Fond letos založili investoři do technologií Roger McNamee a John Riccitiello. K Elevation Partners se má přidat také Fred Anderson, který 1. června odešel do penze z pozice finančního ředitele Apple Computer a který pomáhal koncem 90. let Stevu Jobsovi zachránit Apple před krachem a postavit ji opět na nohy.
Jmenováním Bona do vedení fondu se nabízí myšlenka, že Elevation Partners uvažují mimo jiné o investicích do hudebního průmyslu, jemuž ve světovém měřítku klesají tržby kvůli domácímu vypalování disků a internetovému pirátství. Jakou ale konkrétní roli bude Bono ve fondu hrát, není zatím zcela jasné.
Bono je frontman skupiny U2 od jejího založení z poloviny 70. let a přispěl k tomu, že se stala jednou z nejpopulárnějších na světě. Poslední řadovou desku skupina vydala v roce 2000, píše list. Bono také pomáhá organizovat pomoc nemocným a hladovějícím Afričanům a zasazuje se o to, aby vyspělé státy odpustily chudým zemím dluhy.

×

Zemřel rozhlasový redaktor a publicista Tomáš Sláma

Starší článek

Brno hostí bienále grafického designu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více