Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

DHL si bere na mušku FedEx a UPS

Externí autor15. 6. 2004

Nadnárodní společnost DHL věnuje 150 mil. dolarů na reklamní kampaň v USA ve snaze přímo „zaútočit“ na konkurenční FedEx a United Parcel Service (UPS).
I když je DHL silnou globální značkou, ve Spojených státech je méně známá než zmíněné firmy, jež zde z 80 procent dominují trhu expresní přepravy a logistiky. Dceřiná společnost německé Deutsche Post začala svůj rebranding v srpnu loňského roku poté, co koupila konkurenční americkou firmu Airborne.
V prvním televizním spotu DHL doslova míří nákladním vlakem na své dva největší rivaly na americkém trhu. O co v reklamě jde? Řidiči nákladních aut UPS a FedExu zastaví na železničním přejezdu, když jdou závory dolů, a dívají se společně na vlak projíždějící mezi nimi prérií. Každý vagón převáží žlutý náklaďák DHL. Ohromený řidič UPS se zatajeným dechem pronese: „Neviděli jsme je přijíždět.“ Slogan spotu pak zní: „Konkurence. Špatná pro ně. Skvělá pro vás.“ Kampaň vytvořila agentura Ogilvy & Mather z New Yorku.
Přibližně 100 mil. dolarů rozpočtu na novou kampaň pokryje reklama, dalších 50 mil. potom PR, direct mail, virální komunikace a on-line hry.

-tw-

×

ČT údajně zneužívá dominantního postavení u filmů

Starší článek

Zemřel rozhlasový redaktor a publicista Tomáš Sláma

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Mattoni

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Média

Přímý přenos pohřbu prince Philipa poběží na Nově, CNN Prima News i v ČT24

V sobotu 17. dubna se uskuteční pohřeb Jeho královské Výsosti Prince Philipa, vévody z Edinburghu. Televize Nova tak od 15:20 zařazuje do vysílání přímý…
16. 4. 202116. 4. 2021
Sport

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více