Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

XM Satellite Radio má dva miliony předplatitelů

Externí autor15. 6. 2004

Americká společnost XM Satellite Radio má dva miliony předplatitelů. Podnik původně předpokládal, že se k této hranici dostane později, ale nyní nastínil, že do roku 2010 chce mít až 20 milionů klientů. Konkurentem podniku je pouze společnost Sirius Satellite Radio.
Obě firmy se pohybují na relativně mladém trhu, který funguje teprve od začátku tohoto desetiletí. XM Satellite Radio začal své služby nabízet v roce 2001 a teprve loni v říjnu dosáhl prvního milionu předplatitelů, podotýká agentura Reuters.
XM Satellite i Sirius Satellite nabízejí hudbu, talkshow a zpravodajství prostřednictvím malého přijímače, který se většinou instaluje do auta. Signál k těmto přijímačům putuje ze satelitu a v obou případech je vysílání zcela bez reklam, nebo jich je pouze minimum.
Analytici přiznávají, že hranice dvou milionů klientů padla o trochu dříve než očekávali, dodávají však, že odhad růstu klientů do budoucna je příliš optimistický. “Dostanou se tam, ale nebude to do roku 2010,” podotkl analytik investiční společnosti Vintage Research Alden Mahabir.
Obě firmy, tedy XM Satellite Radio i Sirius Satellite Radio, za své služby vybírají poplatek. Ten činí zhruba deset dolarů za měsíc.
Akcie obou firem na zprávu o počtu předplatitelů reagovaly růstem, který v případě XM Satellite činil asi šest procent. Za poslední tři až čtyři roky akcie vzrostly až o stovky procent. Zpočátku totiž většina analytiků příliš nevěřila, že by lidé byli ochotni za rádio v autě platit měsíční poplatky.

×

Nejdražší na světě je Tokio, Bratislava předstihla Prahu

Starší článek

ČT údajně zneužívá dominantního postavení u filmů

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Fakulta strojní VŠB-TUO

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více