Na Euru zatím nejvíce lákal souboj Francie s Anglií

14. 6. 2004 17:06

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Z víkendových čtyř zápasů na mistrovství Evropy ve fotbale nejvíce lákal televizní diváky duel Francie s Anglií. Utkání v neděli večer sledovalo na ČT2 878 000 diváků, tedy 10,3 % dospělých. „Což znamenalo každého pátého dospělého v danou dobu ve společnosti televize,“ informoval mluvčí České televize Martin Krafl. Televize z šampionátu nabídne celkem 27 přímých přenosů a čtyři záznamy.
Záběry z krátkého slavnostního zahájení v sobotu odpoledne přilákaly k obrazovkám 578 tisíc osob, tedy 6,8 % dospělých diváků. „To představovalo 36 z každé stovky diváků této kategorie v danou dobu u televizorů,“ uvedl Krafl.
Úvodní utkání mistrovství, v němž domácí pořadatelský tým Portugalska překvapivě podlehl Řecku 1:2, sledovalo 638 000 diváků, tedy 8,1 % dospělých. Na utkání se tak dívali tři diváci z deseti, kteří měli zapnuté obrazovky.
Na druhý sobotní zápas, v němž se střetly Španělsko a Rusko, se podívalo 703 000 diváků, tedy 8,3 % dospělé populace. Z víkendového programu šampionátu nejméně lákalo nedělní klání Švýcarů s Chorvaty, které přitáhlo pozornost 528 000 diváků, tedy 6,2 % dospělých.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení