Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

IAB provede výzkum pro Ministerstvo informatiky

Externí autor14. 6. 2004

V rámci jednání představitelů Interactive Advertising Bureau ČR (IAB) s náměstkyní ministra informatiky Danou Bérovou, navrhla IAB zpracování analýzy různých přístupů státní správy ke spamu v zemích, kde působí pobočky IAB. Výsledky analýzy budou poskytnuty Ministerstvu informatiky jako podklad pro rozhodování o dalším postupu v oblasti regulace rozesílání nevyžádané reklamní pošty v ČR. Kromě zmíněné analýzy se počítá s uspořádáním odborného semináře na téma spamu.
Další oblastí, kterou hodlá IAB prostřednictvím svých zahraničních poboček prozkoumat, je stav využívání webových stránek veřejné správy ke komerčním účelům. IAB bude monitorovat přístupy uplatňované k tomuto problému v zahraničí. Navíc IAB zařadí do svého výzkumného projektu “IAB Insight” otázky, které zjistí přístup českých uživatelů internetu k této problematice. Budou zjišťovány např. názory na možnost propojování webových stránek státních organizací s weby soukromých subjektů, na možný výskyt reklamních bannerů na serverech veřejné správy nebo zda je přijatelné, aby webové stránky měst a obcí sponzorovaly soukromé firmy.
Novým členem IAB se v minulém týdnu stalo vydavatelství Stratosféra.

-red-

×

Na internetu stále boduje zahraniční dovolená

Starší článek

Čeští operátoři přicházejí na chuť hudbě

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: OAK

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více