Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Na internetu stále boduje zahraniční dovolená

Externí autor14. 6. 2004

Téměř tři čtvrtiny uživatelů internetu, kteří chtějí letos odjet na dovolenou, plánuje alespoň její část strávit v zahraničí. Zjistil to nejnovější výzkumu IAB Insight produkovaný společností iAudit International.
Jde celkově o 73%, v přepočtu 1,23 milionu lidí. Výhradně o zahraniční dovolené uvažuje 24% rekreantů (v přepočtu 409 tisíc). Služeb cestovních kanceláří, které budou využity zejména při zahraničních zájezdech, využijí asi dvě pětiny respondentů (43% žen a 36% mužů) odjíždějících na dovolenou.
Mezi uživateli internetu se na druhou stranu projevuje stále vyšší pracovní vytížení. Celkem 14 % dotázaných (412 tisíc lidí) totiž letos na dovolenou vůbec nepojede a 28 % ještě nemá v otázce ano či ne definitivně jasno.
Obecně plánují lidé starší 30 let kratší dovolenou, než nejmladší věkové skupiny. Obvyklé je zejména vybírání dovolené po jednotlivých týdnech, související pravděpodobně s intenzitou pracovního vytížení a možná i s obavami z dlouhodobější nepřítomnosti v zaměstnání. Lidé ve věku 50 a více let překvapivě často (29%) uvažují o velmi krátké – maximálně týdenní – dovolené.
Více než 20 tisíc korun chce do letošní dovolené investovat 15 % lidí (254 tis. osob). Při zahraničních cestách se respondenti ubytovávají v hotelu (cca 1/3 respondentů). Jako místo pobytu při tuzemské rekreaci je nejčastěji uváděna vlastní chata nebo chalupa (23%, odpovídá 384 tis. osob).

-sch-

×

Outdoor Media Projekt vzbudil zájem

Starší článek

IAB provede výzkum pro Ministerstvo informatiky

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: OAK

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více