Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Outdoor Media Projekt vzbudil zájem

Externí autor14. 6. 2004

Ve dnech 4. a 5. června 2004 proběhlo v Norimberku, v sídle společnost Gfk AG zasedání Media Boardu této společnosti angažující se v oblasti výzkumu trhu. Mediálního semináře se zúčastnilo více jak 40 nejvýznamnějších zástupců jednotlivých členů GfK Group z oblasti výzkumu médií.
V rámci jednání představili zástupci společnosti GfK Praha projekt měření venkovní reklamy Outdoor Media Projekt. O tento projekt měření venkovní reklamy projevili velký zájem především zástupci britské GfK Media Ltd., GfK Polonia a IHA-GfK ze Švýcarska. Oceněna byla především komplexnost projektu včetně klientského SW DATAPlan Outdoor a jeho výzkumná kvalita.
„Téma měření venkovní reklamy je v současné době aktuálním tématem téměř v celé Evropě. Po seznámení s projektem OUTDOOR Media Projekt budeme aktivně zvažovat možnosti implementace tohoto systému na našem trhu,“ uvedla Agnieszka Sora, generální ředitelka Gfk Polonia.
Podle Prokopa Eremiáše, Media Research Specialisty GfK Praha jde o potvrzení, že projekt zcela odpovídá mezinárodním požadavkům trhu a navíc je schopen obstát i v mezinárodním měřítku. GfK Praha v nejbližší době začne připravovat konkrétní model implementace Outdoor Media Projektu v dalších zemích Evropy, které o něj projevili zájem.
Na 3. čtvrtletí letošního roku je navíc připravováno zkvalitnění celého systému. „Nástroj šetření demografických a spotřebních charakteristik pasantů OTG doplníme o možnost opakovaného kontaktu,“ uvedl pro M&M specialista na mediální výzkum GfK Praha Prokop Eremiáš.

-sch-

×

Plzeňský Prazdroj začal se samoregulačním “varováním”

Starší článek

Na internetu stále boduje zahraniční dovolená

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: ADC Czech Republic

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20213. 3. 2021
Sport

FC Viktorie Plzeň dál spolupracuje s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více