Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Plzeňský Prazdroj začal se samoregulačním “varováním”

Externí autor14. 6. 2004

Plzeňský Prazdroj začal upozorňovat konzumenty, že pití alkoholu je povoleno až od 18 let. Formulka se objevila na reklamách na nové pivo Frisco, kterým chce firma podchytit mladé konzumenty v klubech. Rozhodnutí Plzeňského Prazdroje je dobrovolné, k připojení “varování” k reklamě na alkoholické nápoje výrobce žádný zákon nenutí.
“Plzeňský Prazdroj je zakládajícím členem Iniciativy zodpovědných pivovarů a v souladu s přijatým etickým kodexem iniciativy uplatňuje aktivní samoregulační opatření. Přistoupili jsme k tomu u nově uváděného produktu Frisco proto, že je zaměřen na poněkud jinou cílovou skupinu, než jsou tradiční konzumenti piva (ženy, mladí lidé od 18 let), a především na segment klubů, barů a rekreačních zařízení navštěvovaných mladými lidmi,” řekla M&M Kateřina Louw z tiskového oddělení Plzeňského Prazdroje. Otázka, jestli se podobné upozornění bude objevovat i na reklamách ostatních značek, mezi které patří např. Plzeňský Prazdroj, Gambrinus nebo Velkopopovický Kozel, však zůstala nezodpovězena.
Největší konkurent Prazdroje, Pivovary Staropramen, jež přednedávnem uvedly na trh pivo Osto6 zaměřené na stejnou cílovou skupinu jako Frisco, zatím svého rivala následovat nehodlají. “Naše společnost zmíněnou iniciativu dodržuje, její součástí není povinnost varovat spotřebitele v rámci propagace, že pití alkoholických nápojů je povoleno až od 18 let. V případě Osto6 se jednoznačně jedná o pivo, i když má díky dvojité filtraci jemnější chuť a jemnější pivní vůni. Stále je to značka piva, které patří mezi alkoholické nápoje a nelze jej zaměnit s nealkoholickým, tudíž je omezení povolení konzumace tohoto nápoje od 18 let samozřejmostí,” vysvětlila postoj společnosti Michaela Trýznová z oddělení komunikace.
Samoregulační aktivita Plzeňského Prazdroje sleduje celosvětový trend, kdy se výrobci alkoholu snaží dát najevo dobrou vůli při prosazování prevence v oblasti nadměrné konzumace alkoholu a pití mladistvých. Pivovary a likérky se bojí, že poté, co je ve většině vyspělých zemí postupně zcela omezována propagace cigaret, zaměří se pozornost státních orgánů a občanských iniciativ právě na ně.

-Jindřich Jirásek-

×

Jak se dostat s PR do médií

Starší článek

Outdoor Media Projekt vzbudil zájem

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: OAK

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více