TNS Factum má jediného vlastníka; jméno mění na Factum Invenio

14. 6. 2004 07:06

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Agentura pro výzkum veřejného mínění, průzkum trhu a marketingové poradenství TNS Factum změnila jméno i vlastníka. Jejím stoprocentním vlastníkem se stal jeden ze zakladatelů agentury Jan Herzmann; jméno mění agentura na Factum Invenio. „Odkoupil jsem podíl od společnosti TNS EMNID GmbH i od dalších společníků a stal jsem se jediným majitelem agentury,“ oznámil Herzmann.
Společnost se bude podle nového vlastníka i nadále orientovat na výzkum veřejného mínění, průzkumy trhu a marketingové poradenství. Herzmann zároveň zdůraznil, že tato privatizace není spojena s žádnou finanční či lobbistickou skupinou, a popřel tak zprávy o tom, že TNS Factum chtěla koupit skupina PPF. „Firma bude i nadále vystupovat zcela neutrálně. Příklon k nějaké skupině totiž znamená ztrátu její důvěry,“ řekl Herzmann.
Nový majitel změnil jméno agentury na Factum Invenio, v obchodním rejstříku je zatím vedena pod starým jménem TNS Factum. „Zažádali jsme o změnu, budeme rádi, když to do září bude,“ dodal Herzmann.
Agentura vznikla v roce 1991 pod názvem Sofres-Factum, poté dlouho patřila pod světový řetězec TNS. Společnost Factum je členem české oborové asociace SIMAR i evropské ESOMAR, ale také Britské obchodní komory či Francouzko-české obchodní komory.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.