Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Reklama spojená s ME v kopané se odhaduje na půl miliardy

Externí autor14. 6. 2004

Mistrovství Evropy v kopané je jednou z největších letošních akcí, které ovlivní reklamní trh. Do médií podle odborníků přiteče za reklamy spojené s fotbalem částka mezi 350 až 500 miliony korun. “Je to jedna z nejvýznamnějších událostí, které reklamní a mediální trh letos potká. Z českého pohledu však je letošní mistrovství světa v hokeji důležitější,” řekl marketingový ředitel agentury ARBOmeida Štěpán Wolde.
Podle Woldeho se částka spojená s reklamou bude pohybovat mezi 350 a 500 miliony korun. S tím souhlasí i Jiří Mikeš z Asociace komunikačních agentur (AKA). “Můj skromný odhad je, že by to mohlo být tak půl miliardy,” řekl. Wolde i Mikeš však upozorňují, že se výše částky spojené s reklamou bude odvíjet od případných úspěchů českého fotbalového týmu – čím dále se fotbalisti dostanou, tím větší bude zájem inzerentů investovat do další reklamy.
Odhady, kolik letos celkem půjde na reklamu, se pohybují kolem 17 miliard korun. Větší význam pro inzerenty však měl domácí šampionát v hokeji. “A to proto, že bylo v ČR, protože je hokej dlouhodobě úspěšný…i proto, že hokej v ČR přitahuje oproti fotbalu přitahuje více domácích středně velkých inzerentů,” uvedl Wolde, podle něhož je fotbal doménou velkých mezinárodních inzerentů.
Agentura ARBOmedia vyprodala v souvislosti s fotbalem veškerý reklamní čas na ČT. Oproti hokejovému mistrovství jsou však vysílací práva na fotbalový šampionát prodávána rovnou se sponzory. “Proto jsem letos sponzoring fotbalu nemohli prodávat,” uvedl Wolde.
Významných událostí pro inzerenty je letos více než obvykle – kromě fotbalového a hokejového klání se konají i olympijské hry, nezanedbatelný vliv měl i vstup ČR do Evropské unie. “Pokud je v daném roce nějaká událost, rozpočty, které klienti vydávají na reklamy, se automaticky nezvýší o nějakou závratnou sumu. Spíše se koncentrují do určitého období,” poznamenal Wolde.

×

zrcadlo

Starší článek

TNS Factum má jediného vlastníka; jméno mění na Factum Invenio

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: MAM

„O stupeň blíž.“ Chrudim představila nové logo a vizuální identitu

První ucelenou vizuální identitu představuje město Chrudim. Vítězkou designérské soutěže, kterou pořádala odborná organizace Czechdesign, je grafická…
27. 1. 202127. 1. 2021
Akce

Festival Cannes Lions představil prezidium. Poprvé převládají ženy

Festival kreativní komunikace a marketingu Cannes Lions už zná vedení porot pro všechny soutěžní kategorie. Přibyla šéfka marketingu Netflixu Bozoma…
27. 1. 202127. 1. 2021
Marketing

Košík.cz zkouší nový způsob komunikace. Sází na spoty food bloggerky …

Košík.cz v nové kampani vsadil na autorské spoty české food bloggerky Markéty Pavleje alias Kitchenette. Video se bude objevovat napříč…
26. 1. 202126. 1. 2021
Marketing

Burda International CZ: Dny Marianne budou dvakrát do roka

Vydavatelství Burda International CZ loni prošlo změnami a přestalo vydávat několik svých titulů: Katku, Marie Claire, Joy, Náš útulný byt…
26. 1. 202126. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Novým generálním ředitelem Sazky bude Aleš Veselý, dosud vedl marketing
Jan Potměšil je novým šéfredaktorem eXtra.cz. Plánuje posílení redakce

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více