Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Televize Nova hodlá recyklovat finalisty SuperStar

Externí autor9. 6. 2004

S odezněním poslední písničky a vyhlášením výsledků talentové soutěže Česko hledá SuperStar v neděli 20. června desítka finalistů z obrazovky nezmizí. Pořad měl u diváků takový úspěch, že Nova přišla s dalším nápadem, jak jej obchodně využít. V letním vysílacím schématu nazvaném SuperLéto se tak objeví devět zábavních pořadů, ve kterých budou účinkovat účastníci finále SuperStar.
V hře jsou miliony korun reklamních příjmů. Podle Vladimíra Juráska z agentury Mag Media 99, která prodává reklamní čas na Nově, se již nyní SuperStar podařilo ovlivnit výsledky Novy.
“Díky SuperStar se nám podařilo zastavit pokles sledovanosti Novy. Zatímco průměrná denní sledovanost v loňském roce činila 43,5 procenta, v těchto měsících je to již o jedno procento více,” uvedl generální ředitel Novy Petr Dvořák, podle něhož česká SuperStar zaznamenala největší divácký ohlas v porovnání s ostatními evropskými zeměmi.
Připravovanými pořady vycházejícími z talentové show tak Nova zabije dvě mouchy jednou ranou – jednak vyjde vstříc mimořádné poptávce po SuperStar a jednak získá atraktivní formáty pro letní období, které je z hlediska diváckého zájmu považováno spíše za slabší. Podle výkonné ředitelky stanice Libuše Šmuclerové tak diváci například uvidí zábavný pořad s účastníky soutěže, kteří se neprobojovali mezi deset nejlepších, nebo duety finalistů se slavnými pěveckými hvězdami. “Chceme tak prodloužit pocit ze SuperStar,” podotkla Šmuclerová.
Kvůli chystanému programovému záměru však Nova musela jednat s vlastníky licence, společností FrematleMedia, která patří do koncernu Bertelsmann. Původní smlouva totiž podobné využívání finalistů SuperStar neumožňovala. “Dohodli jsme se na dodatku ke smlouvě, který umožní natočení uvedených pořadů,” potvrdil Dvořák.
Pro Novu je výsledek jednání o to příznivější, že za další využívání finalistů SuperStar nemusí FremantleMedia nic platit. “Fremantle tak udělali dobré gesto vzhledem k tomu, že s nimi v současnosti jednáme o druhé sérii SuperStar,” dodal Dvořák. Jednání by podle jeho slov měla být dokončena za několik měsíců poté, co Nova provede analýzu úspěšnosti první série.
Podle dostupných informací by to však pro Novu neměla být prodělečná akce. Reklama kolem pořadu již nyní generuje desítky milionů korun, cena za nákup licence se podle Dvořáka pohybuje v podobných řádech. “Je to hluboko pod 100 milionů korun,” nechtěl být konkrétnější Dvořák.
V mezidobí by zvědavost diváků na nový druh zábavy měla udržet další akvizice Novy, deset dílů ve světě již odvysílané reality show Joe Milionář, ve které zvítězila česká modelka Linda Kazdová.
Hospodářské noviny 9. 6. 2004

×

Vydavatel Tribune bude kvůli slabým příjmům z reklamy propouštět

Starší článek

S&P: Nejpoužívanějším internetovým vyhledávačem je Google

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více