Vydavatel Tribune bude kvůli slabým příjmům z reklamy propouštět
Americká mediální společnost Tribune bude muset kvůli slabým příjmům z novinové reklamy přistoupit k propouštění a k dalším opatřením ke snížení nákladů. Oznámila to firma, která je vydavatelem listů Chicago Tribune a Los Angeles Times.
Mluvčí společnosti Gary Weitman uvedl, že přesný rozsah redukce počtu pracovních míst zatím nebyl stanoven. Dodal však, že by mělo jít o více než procento zaměstnanců vydavatelské divize, která má přes 20 000 pracovníků. To by představovalo propuštění více než 200 osob.
Podle firmy se výpadek příjmů z reklamy vztahuje jen na některé noviny, včetně listu Los Angeles Times. Předpokládá se, že opatření ke snížení nákladů slabé příjmy vykompenzují. Společnost proto potvrdila, že její zisk na akcii by se měl ve druhém čtvrtletí bez zahrnutí jednorázových nákladů pohybovat v rozmezí očekávaném analytiky, píše agentura Reuters.
Firma, jež má rovněž rozsáhlé televizní aktivity na mnoha trzích ve Spojených státech, dále oznámila, že celoroční nárůst zisku na akcii výrazněji nepřesáhne deset procent. Prezident vydavatelské divize Jack Fuller sice uvedl, že zájem o inzerci pracovních míst se zlepšuje, ale dodal, že další oblasti reklamy zaostávají za agresivními plány společnosti.
Podobné zprávy
Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se? Jak?
