Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Vydavatel Tribune bude kvůli slabým příjmům z reklamy propouštět

Externí autor8. 6. 2004

Americká mediální společnost Tribune bude muset kvůli slabým příjmům z novinové reklamy přistoupit k propouštění a k dalším opatřením ke snížení nákladů. Oznámila to firma, která je vydavatelem listů Chicago Tribune a Los Angeles Times.
Mluvčí společnosti Gary Weitman uvedl, že přesný rozsah redukce počtu pracovních míst zatím nebyl stanoven. Dodal však, že by mělo jít o více než procento zaměstnanců vydavatelské divize, která má přes 20 000 pracovníků. To by představovalo propuštění více než 200 osob.
Podle firmy se výpadek příjmů z reklamy vztahuje jen na některé noviny, včetně listu Los Angeles Times. Předpokládá se, že opatření ke snížení nákladů slabé příjmy vykompenzují. Společnost proto potvrdila, že její zisk na akcii by se měl ve druhém čtvrtletí bez zahrnutí jednorázových nákladů pohybovat v rozmezí očekávaném analytiky, píše agentura Reuters.
Firma, jež má rovněž rozsáhlé televizní aktivity na mnoha trzích ve Spojených státech, dále oznámila, že celoroční nárůst zisku na akcii výrazněji nepřesáhne deset procent. Prezident vydavatelské divize Jack Fuller sice uvedl, že zájem o inzerci pracovních míst se zlepšuje, ale dodal, že další oblasti reklamy zaostávají za agresivními plány společnosti.

×

WPP začíná věřit v reklamní trh

Starší článek

Televize Nova hodlá recyklovat finalisty SuperStar

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pxhere.com

Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se? Jak?

Jak si čtenáři tištěného MAM č. 14 mohli přečíst už v úterý 6. dubna, většina oslovených televizních manažerek a manažerů očekává změny na poli…
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202110. 4. 2021
Média

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více