Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Vydavatel Tribune bude kvůli slabým příjmům z reklamy propouštět

Externí autor8. 6. 2004

Americká mediální společnost Tribune bude muset kvůli slabým příjmům z novinové reklamy přistoupit k propouštění a k dalším opatřením ke snížení nákladů. Oznámila to firma, která je vydavatelem listů Chicago Tribune a Los Angeles Times.
Mluvčí společnosti Gary Weitman uvedl, že přesný rozsah redukce počtu pracovních míst zatím nebyl stanoven. Dodal však, že by mělo jít o více než procento zaměstnanců vydavatelské divize, která má přes 20 000 pracovníků. To by představovalo propuštění více než 200 osob.
Podle firmy se výpadek příjmů z reklamy vztahuje jen na některé noviny, včetně listu Los Angeles Times. Předpokládá se, že opatření ke snížení nákladů slabé příjmy vykompenzují. Společnost proto potvrdila, že její zisk na akcii by se měl ve druhém čtvrtletí bez zahrnutí jednorázových nákladů pohybovat v rozmezí očekávaném analytiky, píše agentura Reuters.
Firma, jež má rovněž rozsáhlé televizní aktivity na mnoha trzích ve Spojených státech, dále oznámila, že celoroční nárůst zisku na akcii výrazněji nepřesáhne deset procent. Prezident vydavatelské divize Jack Fuller sice uvedl, že zájem o inzerci pracovních míst se zlepšuje, ale dodal, že další oblasti reklamy zaostávají za agresivními plány společnosti.

×

WPP začíná věřit v reklamní trh

Starší článek

Televize Nova hodlá recyklovat finalisty SuperStar

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Bohumil Pospíšil

Lego už nebude jen v hračkářstvích. Zacílí i na dospělé

Pandemie ukázala výrobci kostiček nový směr, stavění dospělých. Značka letos nabídne i další propojení s hudbou v rámci spolupráce…
17. 1. 202115. 1. 2021
Marketing

Značky testují potenciál TikToku. Čínská sociální síť zažívá boom

Sociální síť TikTok má za sebou rok nebývalého růstu a ve stále větší míře ji testují také značky a marketéři. Zábavná forma příspěvků…
16. 1. 202117. 1. 2021
Marketing

Rekonstrukce státu lobbuje za zákon ve stylu Českých drah

Rekonstrukce státu spustila rychlou last minute kampaň v digitálu a na sociálních sítích s pomocí rýmovaček, které se osvědčily už…
15. 1. 202115. 1. 2021
Média

Tištěné tituly MF se vydražily za 4,2 miliony korun. Soud si řekl o repete

Některé tištěné tituly uzavřeného vydavatelství Mladá fronta se včera vydražily, celkem za 4,2 milionu korun bez DPH.  Krajský soud v Českých Budějovicích…
15. 1. 202116. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová
Marketing značek Mattoni 1873 posilují Moravcová a Tomečková

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více