WPP začíná věřit v reklamní trh

8. 6. 2004 12:06

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Sir Martin Sorrell, generální ředitel britského komunikačního holdingu WPP, známý svým pesimistickým názorem na vyhlídky reklamního průmyslu, sdělil minulý týden ve výroční zprávě společnosti překvapivě optimistickou informaci. Věří, že perspektivy oboru jsou „dobré, a dokonce se zlepšují“. Ve svém komentáři k akcionářům Sorrell řekl, že WPP letos upevní svůj obchod a příští rok ukáže další zlepšení. Dlouhodobě se bude díky kombinaci hlavních mezinárodních trendů marketingovým službám více a více dařit. „Postupující amerikanizace a růst tichomořské Asie, nadbytek i nedostatek lidského kapitálu, internet… a maloobchodní koncentrace by měly zdůraznit a zajistit důležitost našeho oboru a jeho základních složek, reklamy a marketingových služeb,“ uvedl Sorrell.
V roce 2003 WPP zvýšila tržby oproti předešlému roku o 5,1 procenta na 4,1 mld. liber, nezdaněný zisk vzrostl o 18,2 procenta na 473 mil. liber.

-tw-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.