Sir Martin Sorrell, generální ředitel britského komunikačního holdingu WPP, známý svým pesimistickým názorem na vyhlídky reklamního průmyslu, sdělil minulý týden ve výroční zprávě společnosti překvapivě optimistickou informaci. Věří, že perspektivy oboru jsou „dobré, a dokonce se zlepšují“. Ve svém komentáři k akcionářům Sorrell řekl, že WPP letos upevní svůj obchod a příští rok ukáže další zlepšení. Dlouhodobě se bude díky kombinaci hlavních mezinárodních trendů marketingovým službám více a více dařit. „Postupující amerikanizace a růst tichomořské Asie, nadbytek i nedostatek lidského kapitálu, internet… a maloobchodní koncentrace by měly zdůraznit a zajistit důležitost našeho oboru a jeho základních složek, reklamy a marketingových služeb,“ uvedl Sorrell.
V roce 2003 WPP zvýšila tržby oproti předešlému roku o 5,1 procenta na 4,1 mld. liber, nezdaněný zisk vzrostl o 18,2 procenta na 473 mil. liber.
-tw-