Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Do soutěže Česko hledá SuperStar přišlo 1,4 milionu hlasů

Externí autor8. 6. 2004

V sedmém pokračování soutěže Česko hledá SuperStar poslali diváci Novy zbývajícím čtyřem finalistům 1 381 593 hlasů. Nejméně z nich – 14,76 procenta – obdržel Tomáš Savka, a byl tak ze soutěže vyřazen. “Necelých 1,4 milionu hlasů je další rekord v historii hlasování tohoto pořadu,” sdělil mluvčí Novy Dan Plovajko.
Drtivá většina hlasů přišla v podobě SMS zpráv – 1 358 135, zbytek tvoří telefonní hlasování. Rekord v příchodu hlasů činil 38 000 SMS za minutu.
Soutěžní show se opět stala nejsledovanějším pořadem minulého týdne – první část sledovalo 3,3 milionu diváků, podíl na sledovanosti dosáhl 66 procent. “Vyhlášení výsledků v druhé části sledovalo téměř 2,5 milionu diváků, což představovalo 84 procent z těch, kteří měli v té době zapnutou televizi,” dodal mluvčí Novy.
Tématem sedmého kola soutěže byly filmové písně. V kole osmém zazní písně, které soutěžícím určila přímo porota. “Každý finalista má tentokrát porotou vybranou jednu českou a jednu zahraniční píseň,” uvedl Plovajko.
V soutěži nyní zůstávají tři z deseti původních finalistů – Sámer Issa, Aneta Langerová a Šárka Vaňková. Jméno vítěze, kterému výhra přinese možnost natočit debutové album u vydavatelství BMG, bude známo 20. června. O čtyři dny později pak nová česká hvězda pop music společně s devíti vyřazenými finalisty z původní desítky vystoupí na koncertě v pražské Sazka Areně.

×

V Praze a Freistadtu se setkají zástupci nezávislých médií

Starší článek

Brno bude hostit mezinárodní bienále grafického designu

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: iStock

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk

Nejpopulárnějším českým e-shopem podle hlasování zákazníků se stal Lidl-shop.cz. Tím nejkvalitnějším na základě recenzí a hodnocení, absolutním vítězem…
15. 4. 202115. 4. 2021
Média

Komunikační agentura Knowlimits uspěla v žebříčku RECMA

Pařížský institut zařadil v reportu Quali-pack Knowlimits na první místo mezi českými mediálními agenturami s hodnocením „high profile“. Díky uzavřeným…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více