Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Sílí zájem sázkařů o SuperStar

Externí autor8. 6. 2004

Objem sázek v hudební soutěži Česko hledá SuperStar týden od týdne roste a podobně by tomu mělo být nadále. Hráče neodrazuje ani zužující se počet účastníků klání. Sázkové kanceláře proto zvažují rozšíření sázkových příležitostí.
Přesné údaje organizátoři tají, ale podle odhadů lidé museli prosázet miliony korun. “Co jsme kdy měli, tak je to největší nesportovní událost,” řekl Dominik Mašek z firmy Chance s tím, že takový zájem nebudily ani nejlepší české krásky nebo volby do parlamentu.
Nedělní konec Tomáše Savky většina hráčů předpokládala. Třeba u Sazky do jeho dalšího setrvání v soutěži investovala jen desetina tipérů. Zbytek sázek byl poměrně rovnoměrně rozprostřen mezi zbylé soutěžící Anetu Langerovou, Šárku Vaňkovou a Sámera Issu, informoval mluvčí společnosti Sazka Filip Jonáš.
Pro následující kolo se opět předpokládá růst. Sázet se ostatně začalo již v pondělí, a hned padl rekord. “Před chvílí někdo vsadil 100 000 korun na to, že v osmém kole vypadne Issa. To byla zatím nejvyšší jednotlivá sázka,” informoval Mašek. Podle něho k tomu přispívá i slabší sportovní nabídka, kde skončil grandslamový turnaj v Paříži a fotbalové Euro ještě nezačalo.
Nejširší paletu sázek na SuperStar nabízí Chance, která s nápadem přišla jako první. “Pak se přidali ostatní, tak jsme reagovali tím, že jsme nabídli další možnosti,” vysvětlil Mašek. Třeba Sazka naproti tomu nabízí jen sázky na celkového vítěze. “Zvažujeme další příležitosti,” uvedl mluvčí Sazky.
Sázkové kanceláře nyní tipují za celkového vítěze Langerovou, následoval původně jasný favorit Issa. Na vítězství Anety byl u Sazky kurz 1,5 a u Chance 1,65. Nejvíce by překvapil celkový primát Vaňkové, u níž by hráč bral zhruba pětinásobek vkladu.

×

Bontonland bude centrem zábavy

Starší článek

iTunes, obchod s hudbou firmy Apple, vstoupí do Evropy zřejmě příští týden

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Sportisimo

Sportisimo pokračuje s mediální agenturou PHD

Mediální agentura PHD zajistí i v letošním roce nákup a plánování médií pro sportovní řetězec Sportisimo. Ten aktuálně expanduje a zároveň zvětšuje je svou…
12. 4. 202112. 4. 2021
Marketing

AlzaBoxy budou dostupné u 50 čerpacích stanic OMV

Alza rozšiřuje spolupráci s OMV. Nově budou AlzaBoxy dostupné už na třetině čerpacích stanic OMV v Česku. Zákazníkům to přinese jednodušší bezkontaktní…
12. 4. 202112. 4. 2021
Lidé

Michaela Lelková vede brand marketing Zoot. Do e-shopu přišla z Ikea ČR

Módní e-shop Zoot má novou brand manažerku, která povede brand marketingový tým. Michaela Lelková přišla po 3,5 letech z Ikea, kde působila jako country…
12. 4. 202112. 4. 2021
Marketing

Social Media Marketing v 2FRESH povede Andrea Bubníková

Agentura 2FRESH do vedení Social Media Marketing divize nasazuje Andreu Bubníkovou.
12. 4. 202112. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více