Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

TNS: Marketing či reklamu na internetu využívají dvě pětiny firem

Externí autor7. 6. 2004

Více než dvě pětiny firem využívají internet pro marketingové kampaně nebo na něm umísťují reklamu. Firmy, které internet k propagaci využívají, vynakládají nejčastěji za on-line reklamu maximálně 100 000 Kč ročně. Více než půl milionu korun investuje do internetové reklamy 15 procent podniků. Vyplývá to z dubnového průzkumu společnosti TNS Factum.
Pro prodej zboží či služeb přes počítač používá internetové stránky třetina firem, pětina on-line prodej plánuje. Firmy, jež na internetu prodávají, dodávají ve dvou pětinách případů koncovému spotřebiteli a třetina z nich nabízí své produkty i jiným firmám.
Devět z deseti vedoucích pracovníků z marketingu či informačních technologií považuje internetové stránky svého podniku za efektivní komunikační kanál směrem k zákazníkům. O koncepci webu většinou rozhoduje společný tým tvořený pracovníky marketingu, informačních technologií a obchodu.
Zhruba 37 procent podniků mění vzhled svých webových stránek každé dva roky a 15 procent jednou ročně. Jednou za půl roku stránky mění necelá desetina firem. Téměř dvě třetiny manažerů nezná návštěvnost firemních stránek, nebo se k ní nevyjadřují.
On-line průzkumu se účastnilo 252 marketingových manažerů a 228 vedoucích pracovníků z informačních technologií.

×

V Turecku se začíná s vysíláním v jazycích menšin

Starší článek

ČSOB si vybrala agentury

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rekonstrukce státu

Rekonstrukce státu lobbuje za zákon ve stylu Českých drah

Rekonstrukce státu spustila rychlou last minute kampaň v digitálu a na sociálních sítích s pomocí rýmovaček, které se osvědčily už…
15. 1. 202115. 1. 2021
Média

Tištěné tituly MF se vydražily za 4,2 miliony korun. Soud si řekl o repete

Některé tištěné tituly uzavřeného vydavatelství Mladá fronta se včera vydražily, celkem za 4,2 milionu korun bez DPH.  Krajský soud v Českých Budějovicích…
15. 1. 202115. 1. 2021
Lidé

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Za komunikaci Krajského úřadu Středočeského kraje nově zodpovídá bývalá dlouholetá mluvčí mobilního operátora T-Mobile Martina Kemrová. T-Mobile opustila…
15. 1. 202115. 1. 2021
Marketing

Lego bude nabízet své stavebnice pro dospělé v showroomech Alza.cz

Společnosti Lego se při pandemii mimořádně daří. A to i kvůli obrovskému zájmu dospělých zákazníků. Značka tak hledá způsob, jak k nim…
15. 1. 202115. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová
Marketing značek Mattoni 1873 posilují Moravcová a Tomečková

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více