Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

TNS: Marketing či reklamu na internetu využívají dvě pětiny firem

Externí autor7. 6. 2004

Více než dvě pětiny firem využívají internet pro marketingové kampaně nebo na něm umísťují reklamu. Firmy, které internet k propagaci využívají, vynakládají nejčastěji za on-line reklamu maximálně 100 000 Kč ročně. Více než půl milionu korun investuje do internetové reklamy 15 procent podniků. Vyplývá to z dubnového průzkumu společnosti TNS Factum.
Pro prodej zboží či služeb přes počítač používá internetové stránky třetina firem, pětina on-line prodej plánuje. Firmy, jež na internetu prodávají, dodávají ve dvou pětinách případů koncovému spotřebiteli a třetina z nich nabízí své produkty i jiným firmám.
Devět z deseti vedoucích pracovníků z marketingu či informačních technologií považuje internetové stránky svého podniku za efektivní komunikační kanál směrem k zákazníkům. O koncepci webu většinou rozhoduje společný tým tvořený pracovníky marketingu, informačních technologií a obchodu.
Zhruba 37 procent podniků mění vzhled svých webových stránek každé dva roky a 15 procent jednou ročně. Jednou za půl roku stránky mění necelá desetina firem. Téměř dvě třetiny manažerů nezná návštěvnost firemních stránek, nebo se k ní nevyjadřují.
On-line průzkumu se účastnilo 252 marketingových manažerů a 228 vedoucích pracovníků z informačních technologií.

×

V Turecku se začíná s vysíláním v jazycích menšin

Starší článek

ČSOB si vybrala agentury

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Mattoni

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Média

Přímý přenos pohřbu prince Philipa poběží na Nově, CNN Prima News i v ČT24

V sobotu 17. dubna se uskuteční pohřeb Jeho královské Výsosti Prince Philipa, vévody z Edinburghu. Televize Nova tak od 15:20 zařazuje do vysílání přímý…
16. 4. 202116. 4. 2021
Sport

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více