Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Jak bude vypadat letošní česká dovolená? Sejdeme se na chorvatské pláži.

Externí autor7. 6. 2004

Jak strávit letošní dovolenou? Odpovědi na otázky, kolik za ni zaplatím, kam pojedu a s jakou cestovní kanceláří, zjišťoval ve 22. týdnu OMD Snapshot.

Největším lákadlem pro české turisty jsou mořské pláže (32 %). Stále oblíbeným způsobem trávení letní dovolené je chalupaření (19 %). Najdou se i takoví, a je jich poměrně dost (16 %), kteří svou dovolenou hodlají strávit nečinně doma. Jsou to převážně lidé starší 45 let z menších měst a obcí (do 5000 obyvatel).

Téměř 45 % populace ve věku 15-59 let hodlá vycestovat za dovolenou do zahraničí. Nejjmenovanějším letoviskem bylo Chorvatsko (11 % ze všech), dále Itálie (6 %) a Španělsko (5 %). Mezi dalšími jmenovanými zeměmi byly Řecko a Slovensko. Tři procenta lidí zatím vůbec netuší, kde stráví své dny volna.

Zhruba 45 % lidí ve věku 15-59 let hodlá utratit za svou dovolenou do 5 tisíc Kč. Naopak 5 % rekreantů hodlá utratit více než 30 tisíc (Florida, Mexiko, Seychely, Kanáry).

Více než polovina lidí se na dovolenou vydají na “vlastní pěst” a 12 % si zatím nevybralo žádnou cestovní kancelář.
OMD Snapshot je exkluzivní systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu, které jsou zjišťovány reprezentativním průzkumem v populaci ČR ve věku 15-59 let na vzorku 260 lidí.

×

Českou hitparádu vede pět týdnů Müllerův Monogamný vzťah

Starší článek

Sanoma chce prodat odborné časopisy

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Tomáš Nosil

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Lidé

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Nová role šéfky Ogilvy PR & Influence souvisí s propojováním zázemí VMLY&R a Ogilvy. Agentury dál vystupují samostatně.
9. 4. 20219. 4. 2021
Marketing

HC Sparta a Mastecard zaplnily tribunu „diváky“

Mastercard spolu s hokejovým klubem instaloval do speciálního sektoru v O2 aréně do konce sezóny makety fanoušků. Podobizny jim podepíše celý tým.
9. 4. 20219. 4. 2021
Zprávy

Vraťme děti do života! Prahu pokryly plakáty podporující otevření škol pro všechny

Signatáři petice Vraťme děti do školy a zemi do normálu, společně s firmou provozující venkovní reklamu JCDecaux, nyní zorganizovali dvoutýdenní kampaň…
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více