První zahraniční TV v muliplexu

7. 6. 2004 11:06

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Czech Digital Group chce ve svém pražském experimentálním digitálním multiplexu nabízet také hudební televizní stanici MTV a program Evropy 2. Již nyní pod jeho platformou běží oba kanály ČT, Nova, Prima, TV Praha a rozhlasové stanice ČRo 1 ? Radiožurnál, ČRo ? 2 Praha a Radio Proglas. „Zvažujeme možnost bezplatné distribuce MTV a digitální vysílání je
zajímavým kanálem,“ řekl M&M Martin Kocourek ze Zone Vision, která zastupuje hudební kanál v ČR.

-ger-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.