Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Téměř polovina národa využívá zahrádky

Externí autor7. 6. 2004

Vlastní či pronajatou zahradu využívá k odpočinku téměř polovina české populace. Vyplývá to z průzkumu agentury Market&Media&Lifestyle – TGI. Většina lidí se věnuje zahrádkaření, najdou se však i tací, kteří si na ní vybudují například vlastní domácí farmu.
Lidé nejčastěji na zahrádce pěstují ovocné stromy, květiny a zeleninu. V průzkumu to uvedlo kolem tří čtvrtin zahrádkářů. Zhruba třetina lidí se na zahrádce snaží chovat slepice či jinou drůbež, někteří se pokoušejí vybudovat domácí farmu. Takto ale v průzkumu odpovědělo pouze 1,3 procenta dotázaných zahrádkářů.
Rozloha zahrad je nejčastěji mezi 200 a 1000 metry čtverečními. Větší pozemky, do jednoho hektaru, má osmina dotázaných a pozemkem větším než hektar se mohou pochlubit zhruba tři procenta respondentů. Naopak malou zahrádkou do 200 metrů čtverečních má pětina lidí.
Oblibu v zahrádkaření potvrzují i údaje o útratách obyvatelstva v prodejnách zaměřených na zboží pro dům, dílnu a zahradu. Jejich obraty v poslední době nabývají na významu. Loni celkové tržby těchto obchodů dosáhl 20 miliard korun. Průměrné roční výdaje domácností za toto zboží činí zhruba 18 000 korun.

×

Mattoni v nové sklenici

Starší článek

Ve středních Čechách začalo vysílat rádio Nový Preston

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pixabay.com

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

VIDEO: Televizní spot pro Astrid natáčeli starou analogovou kamerou

Agentura Brain One natočila kampaň pro novou řadu produktů značky Astrid na analogovou kameru. Hlavní hrdinky spotu je pak vyobrazena ve snovém…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až …

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější…
25. 2. 202125. 2. 2021
Zprávy

ViacomCBS spouští streamingovou platformu Paramount+

ViacomCBS oznámil spuštění nové streamingové platformy Paramount+. Služba hned od prvního dne nabídne katalog čítající přes 5000 hodin obsahu…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více