Největší promotion 2004 v ČR bude spojené s ME ve fotbale
Patrně největší projekt svého druhu v ČR s názvem Portugalsko ME 2004 live představuje vysílání přímých přenosů z fotbalového mistrovství ve 12 městech ČR. Promotion za účasti generálních partnerů značky Gambrinus (ze skupiny Plzeňský Prazdroj) a finanční skupiny ING připravila společnost Event Concept. Jádrem promotion jsou velkoplošné obrazovky na náměstích a nejfrekventovanějších veřejných prostranstvích v Olomouci, Liberci, Karlových Varech, Hradci Králové, Jihlavě, Plzni, Brně, Ostravě, Teplicích, Českých Budějovicích, Zlíně a Pardubicích. Zahrnuty jsou tak všechny kraje s výjimkou Středočeského a hlavního města. V závislosti na úspěchu české reprezentace se celkově uskuteční 12 až 24 akcí s odhadovanou návštěvností 200 tisíc lidí. Součástí každé akce je doprovodný zábavní program (soutěže, pozdravy reprezentantů, chat, hudební produkce apod.). V jejím průběhu budou vysílány také spoty partnerů a bude zajištěna i další forma propagace. Projekt je podpořen rovněž spoluprací s Českou televizí. Co se týká Prahy, kde se odehrávala bitva mezi Eurotelem a T-Mobile o přenosy na Staroměstském náměstí (viz M&M 17/2004), tak tato plocha, jak M&M potvrdili pracovníci magistrátu, nakonec připadne Eurotelu. Ten již rovněž uzavřel smlouvu s Českou televizí, což za ČT potvrdila Jarmila Švorcová. T-Mobile pak podle oficiálního vyjádření instaluje velkoplošnou obrazovku na pěší zóně Anděl, avšak puštěna bude pouze do 22 hodin. Na Václavském náměstí žádné aktivity spojené s ME ve fotbale nebudou probíhat.
-Bohuslav Bohuněk-
Podobné zprávy
Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové
Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

HC Sparta a Mastecard zaplnily tribunu „diváky“
