Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Největší promotion 2004 v ČR bude spojené s ME ve fotbale

Externí autor7. 6. 2004

Patrně největší projekt svého druhu v ČR s názvem Portugalsko ME 2004 live představuje vysílání přímých přenosů z fotbalového mistrovství ve 12 městech ČR. Promotion za účasti generálních partnerů značky Gambrinus (ze skupiny Plzeňský Prazdroj) a finanční skupiny ING připravila společnost Event Concept. Jádrem promotion jsou velkoplošné obrazovky na náměstích a nejfrekventovanějších veřejných prostranstvích v Olomouci, Liberci, Karlových Varech, Hradci Králové, Jihlavě, Plzni, Brně, Ostravě, Teplicích, Českých Budějovicích, Zlíně a Pardubicích. Zahrnuty jsou tak všechny kraje s výjimkou Středočeského a hlavního města. V závislosti na úspěchu české reprezentace se celkově uskuteční 12 až 24 akcí s odhadovanou návštěvností 200 tisíc lidí. Součástí každé akce je doprovodný zábavní program (soutěže, pozdravy reprezentantů, chat, hudební produkce apod.). V jejím průběhu budou vysílány také spoty partnerů a bude zajištěna i další forma propagace. Projekt je podpořen rovněž spoluprací s Českou televizí. Co se týká Prahy, kde se odehrávala bitva mezi Eurotelem a T-Mobile o přenosy na Staroměstském náměstí (viz M&M 17/2004), tak tato plocha, jak M&M potvrdili pracovníci magistrátu, nakonec připadne Eurotelu. Ten již rovněž uzavřel smlouvu s Českou televizí, což za ČT potvrdila Jarmila Švorcová. T-Mobile pak podle oficiálního vyjádření instaluje velkoplošnou obrazovku na pěší zóně Anděl, avšak puštěna bude pouze do 22 hodin. Na Václavském náměstí žádné aktivity spojené s ME ve fotbale nebudou probíhat.

-Bohuslav Bohuněk-

×

ČT měla důkazy o uplácení, vysílat se jí nechtělo

Starší článek

České aerolinie pozastavily tendr

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: Pixabay.com

Olympiáda opět v ohrožení. Některé sporty se premiéry nejspíš nedočkají

Postupující pandemie je i přes přítomnost vakcín na trhu stále strašákem organizátorů, průzkumy mezi Japonci navíc ukazují, že si hry ani…
20. 1. 202120. 1. 2021
Marketing

Agentura Allmedia4U mění název na Insighters. „Lépe odpovídá našemu …

PR a digitální agentura Allmedia4U vstoupila do roku 2021 s novým názvem Insighters. Společně s ním změnila společnost grafickou…
20. 1. 202120. 1. 2021
Marketing

Corny tvoří jarní kampaň. S agenturou McShakespeare

Značka cereálních tyčinek Corny si v tendru na velkou jarní kampaň vybrala obsahovou agenturu McShakespeare. Úkolem pro McShakespeare bude tvorba…
20. 1. 202120. 1. 2021
Extra

Jak poznáte, že potřebujete e-shop na míru?

ADVERTORIAL Začít obchodovat na internetu s hotovým e-shopovým řešením je snadné. Úspěšní obchodníci ale „e-shop z krabice“ rychle…
20. 1. 202120. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michael Kubala míří do obchodního týmu Internet Info. Dosud působil v MF
PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více