Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Prezident Viacomu Mel Karmazin odstoupil

Externí autor1. 6. 2004

Prezident amerického mediálního konglomerátu Viacom Inc. Mel Karmazin odstoupil z funkce. Podlehl tak po několika letech napětí mezi ním a Sumnerem Redstonem, který je ve skupině předsedou a generálním ředitelem. Viacom to
Karmazin byl prezidentem a provozním ředitelem Viacomu od roku 2000. Nahradí jej šéfové dvou nejsilnějších podniků skupiny Tom Freston a Leslie Moonves. Freston je generálním ředitelem MTV Networks a Moonves má tutéž pozici v CBS.
Redstone, který má ve Viacomu kontrolní podíl, dnes také oznámil, že do tří let odejde z pozice generálního ředitele skupiny. Freston a Moonves jsou předními kandidáty, kteří by jej mohli nahradit, dodal.
Karmazin byl ředitelem CBS Corp. do roku 2000, kdy ji Viacom koupil. Na Wall Street měl Karmazin respekt, jeho funkční období ale provázely spory s 80letým Redstonem, zejména kvůli akviziční strategii Viacomu. Podle některých analytiků by proto mohl být odchod manažera ze skupiny vnímán na finančním trhu pozitivně, napsala agentura Reuters.

×

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 20. května 2004

Starší článek

Nový ředitel marketingu ve Volksbank CZ

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více