Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Češi oznámkují kvalitu prodejen

Externí autor1. 6. 2004

Češi mají od června až do konce září šanci vyjádřit spokojenost při nakupování či si naopak na kvalitu obchodníků postěžovat. Stačí napsat SMS zprávu s názvem prodejny, připojit známku od jedné do pěti a zaslat ji na číslo 602 480 480, uvedla manažerka projektu Obchodník roku 2004 Marcela Bednarčíková z Fincentrum Media.
Výsledky se budou průběžně zveřejňovat na webových stránkách www.obchodnikroku.cz, na nichž lze rovněž hlasovat. Hlasy zákazníků potom spolu s názory odborné poroty vytvoří výsledné pořadí, které se vyhlásí 5. října. Loni vybrali experti za nejlepšího tuzemského prodejce nábytkářskou firmu Ikea. Veřejnost posuzovala pouze internetové obchodníky, mezi nimiž si vybrala 123shop.cz.
Hlasovat je možné opakovaně, platná ale bude jen jedna textová zpráva denně. Známky se budou neustále přepočítávat na body. Nejhorší “pětka” bude znamenat odečtení dvou bodů, naopak “jednička” plus dva body, takže žebříčky se mohou často měnit. Lidé se budou takto moci vyjadřovat k chování prodavačů, nabízenému sortimentu či cenám zboží. Podle Bednarčíkové by mělo jít i o zpětnou vazbu pro obchodníky.
Celkem organizátoři vypsali stejně jako loni devět kategorií, a to od hypermarketů a supermarketů přes hobbymarkety, elektroprodejny po obchody typu cash & carry a zmíněné internetové prodejce. Každý týden se budou účastníkům rozdělovat hmotné dary.

×

ČT vyšle poprvé v historii na fotbalové ME přenosový vůz

Starší článek

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 20. května 2004

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více