Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

ČT vyšle poprvé v historii na fotbalové ME přenosový vůz

Externí autor1. 6. 2004

Blížící se svátek evropského fotbalu si užijí i fanoušci, kteří do Portugalska nepocestují. Česká televize z mistrovství Evropy odvysílá všech 31 zápasů, z nichž 27 bude přenášeno přímo a čtyři ze záznamu. Uvedl to mluvčí veřejnoprávní televize Martin Krafl.
Fotbalový šampionát bude mít vyhrazeno celkem 75 vysílacích hodin. Do nich budou započteny jak přímé přenosy a záznamy ze čtyř utkání ve skupině, tak i více než dvacet zpravodajských souhrnů.
Poprvé v historii evropských šampionátů bude mít Česká televize satelitní přenosový vůz v dějišti turnaje a na místě budou i dva reportážní štáby, které budou na místě vyrábět Studio ME. Komentáře ze zápasů budou fanouškům u televizních obrazovek přímo z Portugalska zprostředkovávat Jaromír Bosák, Pavel Čapek a Petr Svěcený, v roli reportérů odjedou na turnaj David Kozohorský a Lukáš Přibyl.
Česká televize se již tradičně bude podílet i na internetovém zpravodajství. Ve spolupráci se sportovním serverem www.sportovninoviny.cz připravila specializovanou webovou stránku www.fotbal04.cz.
Na minulých šampionátech byl o zápasy mezi televizními diváky velký zájem, zvláště pak u duely s českou účastí. Mistrovství Evropy v roce 2000 sledovalo v průměru 875 tisíc diváků na zápas, ale na utkání Čechů ve skupině se dívalo pokaždé více než jednou tolik diváků.
Ještě větší zájem měli fanoušci o šampionát v roce 1996, kde národním tým dokráčel až do finále. Tehdejší přenos ze stadionu Wembley v Londýně sledovalo téměř pět a půl milionu lidí.

×

Active ISP má majoritu v tuzemském Globe Internetu

Starší článek

Češi oznámkují kvalitu prodejen

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pixabay.com

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

VIDEO: Televizní spot pro Astrid natáčeli starou analogovou kamerou

Agentura Brain One natočila kampaň pro novou řadu produktů značky Astrid na analogovou kameru. Hlavní hrdinky spotu je pak vyobrazena ve snovém…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až …

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější…
25. 2. 202125. 2. 2021
Zprávy

ViacomCBS spouští streamingovou platformu Paramount+

ViacomCBS oznámil spuštění nové streamingové platformy Paramount+. Služba hned od prvního dne nabídne katalog čítající přes 5000 hodin obsahu…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více