ČT vyšle poprvé v historii na fotbalové ME přenosový vůz

1. 6. 2004 15:06

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Blížící se svátek evropského fotbalu si užijí i fanoušci, kteří do Portugalska nepocestují. Česká televize z mistrovství Evropy odvysílá všech 31 zápasů, z nichž 27 bude přenášeno přímo a čtyři ze záznamu. Uvedl to mluvčí veřejnoprávní televize Martin Krafl.
Fotbalový šampionát bude mít vyhrazeno celkem 75 vysílacích hodin. Do nich budou započteny jak přímé přenosy a záznamy ze čtyř utkání ve skupině, tak i více než dvacet zpravodajských souhrnů.
Poprvé v historii evropských šampionátů bude mít Česká televize satelitní přenosový vůz v dějišti turnaje a na místě budou i dva reportážní štáby, které budou na místě vyrábět Studio ME. Komentáře ze zápasů budou fanouškům u televizních obrazovek přímo z Portugalska zprostředkovávat Jaromír Bosák, Pavel Čapek a Petr Svěcený, v roli reportérů odjedou na turnaj David Kozohorský a Lukáš Přibyl.
Česká televize se již tradičně bude podílet i na internetovém zpravodajství. Ve spolupráci se sportovním serverem www.sportovninoviny.cz připravila specializovanou webovou stránku www.fotbal04.cz.
Na minulých šampionátech byl o zápasy mezi televizními diváky velký zájem, zvláště pak u duely s českou účastí. Mistrovství Evropy v roce 2000 sledovalo v průměru 875 tisíc diváků na zápas, ale na utkání Čechů ve skupině se dívalo pokaždé více než jednou tolik diváků.
Ještě větší zájem měli fanoušci o šampionát v roce 1996, kde národním tým dokráčel až do finále. Tehdejší přenos ze stadionu Wembley v Londýně sledovalo téměř pět a půl milionu lidí.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.