Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Factum: Češi o riziku při opalování vědí, ale nepřipouštějí si ho

Externí autor1. 6. 2004

Téměř 75 procent obyvatel si myslí, že má dost informací o nebezpečí slunečního záření. Češi si však hrozbu slunečních paprsků nepřipouštějí, nebo o ní ve skutečnosti nevědí. Více než 60 procent lidí nedokáže konkrétně říci, jaké nebezpečí jim při opalování hrozí. Vyplývá to z průzkumu agentury TNS Factum.
Opalovací přípravky používá 62 procent Čechů. Jako hlavní důvod, proč je používají, uvádějí strach ze spálení (47 procent), strach z rakoviny (23 procent) a ochranu proti záření (devět procent). Ze všech věkových skupin používají ochranné přípravky nejméně starší lidé nad 60 let.
Rovných 66 procent lidí je přitom přesvědčeno, že se dostatečně chrání před sluncem. O dostatečné ochraně jsou tedy přesvědčeni i ti, kteří žádné opalovací krémy nepoužívají.
Více než polovina všech nových rakovinových onemocnění se týká kůže a dvě třetiny z nich mohou mít podle dermatologů přímou souvislost s opalováním. Podle lékařů neexistuje bezpečné opalování, ale jeho negativní vliv na člověka lze omezit zkrácením pobytu na přímém slunci a používáním vhodných krémů s vysokým ochranným faktorem.

×

Veverkovou ve funkci mluvčí vlády zatím nahradil Marek

Starší článek

Active ISP má majoritu v tuzemském Globe Internetu

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více