Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Brno bude hostit mezinárodní bienále grafického designu

Redakce MAM8. 6. 2004

Brno bude letos opět hostit mezinárodní soutěžní přehlídku grafického designu. Již 21. ročník se uskuteční od 15. června do 24. října. Bude zaměřen na grafický design, ilustraci a písmo v knihách, časopisech, novinách a na internetu, řekla mluvčí pořádající Moravské galerie Andrea Poláčková.
“Bienále Brno patří k nejstarším výstavám svého druhu na světě a je přehlídkou toho nejzajímavějšího, co v oblasti grafického designu vzniká,” řekla Poláčková. Po čtyři desetiletí existence jde o jednu z nejdéle trvajících akcí svého druhu na světě. Do čtyř výstavních kategorií bylo tentokrát vybráno 274 prací od 121 autorů z 26 zemí.
Součástí bienále bude i mezinárodní odborné sympozium Design a vizuální komunikace v digitálním věku a řada doprovodných výstav a akcí. Návštěvníci tak uvidí výstavu Osobnosti současné české a slovenské typografie, mohou se těšit na Českou kubistickou knihu, ilustrace Adrieny Šimotové, grafické práce Stanislava Kolíbala a tvorbu z Itálie a Švýcarska.
Pořadatelé vyhlásili čtyři výstavní kategorie – knihy a výstavní katalogy, časopisy a noviny, tvorba písma a nová média. Zájemci mohli své práce zaslat do konce ledna. Z Česka přišly práce od 95 autorů. Ze zahraničí pak nejvíce ze Slovenska (25), Polska (21), Rakouska (19), Itálie (15) a Číny (11). Bienále vyvolalo zájem i v Chile, Indii, Malajsii či na Tchaj-wanu.
Exponátům vystaveným na 21. mezinárodním bienále grafického designu Brno 2004 udělí mezinárodní porota Velkou cenu, cenu zvanou Zlaté B a v každé kategorii hlavní, případně i zvláštní ceny. Vedle toho bude vyhlášena Cena kritiky. Bienále bylo založeno v roce 1963 a koná se v každém sudém roce.

×

Do soutěže Česko hledá SuperStar přišlo 1,4 milionu hlasů

Starší článek

Cenu Nadace Charty 77 dostala Petra Procházková

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Goodkin

Goodkin zajistí marketing skupiny Assa Abloy pro střední a východní Evropu

Tříkolové výběrové řízení probíhalo od května, účastnilo se ho pět agentur. Goodkin díky vítězství strategicky a kreativně povede…
1. 3. 20211. 3. 2021
Marketing

EMD consultants pomohou školám Maple Bear se vstupem na český trh

Značka škol Maple Bear Global Schools plánuje vstup na český trh, chce proto oslovit místní podnikatele v oblasti vzdělání, kteří by se…
1. 3. 20211. 3. 2021
Newsletter

Vydavatelství A 11 vstoupilo do segmentu křížovek. Luštění zažívá …

Společnost A 11 začala vydávat tři nové křížovkářské magazíny s klasickým švédským luštěním: sorry křížovky s vtipnou tajenkou za 39 korun, Mladý svět…
1. 3. 202126. 2. 2021
Newsletter

VIDEO: Místo kontejneru obývák. Kanada vyvrací mýty o obchodu s lidmi

Vládní kampaň vytvořená ve spolupráci s agenturou Banfield bojuje s tím, že v Kanadě každou třetí oběť obchodování s lidmi…
1. 3. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více