Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Boskovice přijmou vyhlášku k používaní reklamních stojanů

Redakce MAM21. 6. 2004

Boskovice na Blanensku přijmou vyhlášku k využívání malých reklamních poutačů postavených na chodnících. Ty hojně používají majitelé obchodů a restaurací ve městě. “S poutači, oficiálně nazývanými mobilní reklamy typu A, máme velké problémy. Vyhláška vnese do celého systému řád,” řekl boskovický starosta František Sivera.
Radním se nelíbí, že podnikatelé přivazují své poutače dráty a řetězy ke sloupům veřejného osvětlení, a tím poškozují městský majetek. Stojany pak brání v průchodu chodcům. Obchodníci a restauratéři navíc reklamy ani na noc neschovávají a poutače se v noci stávají terčem útoků podnapilých vandalů.
“Pracovníci odboru výstavby v minulosti několikrát řešili nekázeň majitelů reklam, avšak po domluvě buď nebyla náprava sjednána vůbec nebo po několika dnech se vše vrátilo do původních kolejí,” zdůraznil starosta. Vysvětlil, že právě tyto neshody přiměly město zamýšlet se nad vznikem vyhlášky k reklamě.
Radní chtějí, aby každý podnikatel uzavřel s radnicí na použití malého mobilního stojánku s reklamou smlouvu. V ní bude stanoveno, kde přesně bude reklama stát. Město bude požadovat, aby žádná z reklam nebyla přivazována ke sloupům osvětlení. Stojany budou muset být umístěny tak, aby neomezovaly chodce.
“Ve smlouvách budou zakotveny i případné sankce pro ty podnikatele, kteří dohodu poruší. Já bych se přikláněl k tomu, aby jim prostě v případě pochybení byl tento způsob prezentace zcela zakázán. O sankcích ještě budeme jednat,” dodal Sivera.
Boskovice navštíví kvůli jeho historickým a kulturním památkám ročně tisíce turistů. V centru města je proto i více restaurací, cukráren a nejrůznějších obchodů. Většina z nich používá k prezentaci právě malé reklamní stojany.

×

Likérky mění nabídku ve prospěch lehkého pití

Starší článek

FOOD Service: Nejsilnějším hotelem podle tržeb je pražský Hilton

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více