Bluegrid umí interaktivní slevy

7. 6. 2004 11:06

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Systém Bluegrid s promptní zpětnou vazbou na bázi mobilní telefonie, kombinované s internetovou a e-mailovou komunikací, přivedla na český trh společnost Conecta společně s autosalonem Ben Car ve formě tzv. mKuponů.
Přes jmenované kanály klient obdrží slevový kupon nebo poukázku přímo na mobilní telefon s možností uplatnit je v místě prodeje. Systém umožňuje sledování průběhu akcí, statistiky, segmentace atd. „Počet uplatněných kuponů zatím registrujeme ve stovkách. V současnosti ale vedeme jednání s obchodními řetězci zaměřenými na elektroniku, kde tušíme značný potenciál pro Bluegrid,“ prozradil pro M&M šéf Conecty Jan Bízik.

-sch-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.