Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Billboardová kampaň bude podporovat rozšíření vegetariánství

Redakce MAM30. 6. 2004

Přes 500 billboardů s obrázky zvířat a textem Prosíme, nedělejte si ze svého žaludku hřbitov nechá na dva letní měsíce po celém Česku rozmístit filmař a vegetarián Petr Vachler, aby mezi lidmi rozšířil informace o výhodách vegetariánské stravy. “Máme volbu, jíst maso nemusíme,” míní.
“Něco jiného jsou Eskymáci v Grónsku, ale my jsme na tom opravdu dobře. Můžeme nechat ta zvířata žít,” podpořil jej písničkář Jan Burian, který rovněž nejí maso. “Když jsem začal být vegetariánem, tak se na mě koukali jako na divného Asiata,” připomněl Burian, podle kterého však i v Evropě má vegetariánství své historické kořeny.
Součástí vegetariánské kampaně je i vydání nové publikace nazvané Vegetariánská strava. Knížku, která shrnuje nejnovější poznatky amerických a kanadských dietologů, vydala Česká společnost pro výživu a vegetariánství (ČSVV). Pět tisíc výtisků chtějí čeští vegetariáni šířit zejména mezi lékaři, kteří podle nich podceňují výhody vegetariánské stravy.
“V zahraničí jsou lékaři tolerantnější,” řekl Jan Šťastný z ČSVV. Zájemcům o vegetariánskou stravu podle něho lékaři ve vyspělých zemích sami řeknou, jakým způsobem mohou nahradit potřebné látky, které masné výrobky obsahují. Čeští lékaři však podle Vachlera často na vegetariány hledí s despektem.
“Není to tak, že máme nějaký prapor a říkáme, že jiná cesta není,” konstatoval Vachler, jehož cílem je zejména informovat lidi. Za úspěšnou by kampaň považoval, kdyby k bezmasé stravě přivedla jediného člověka. Vegetariánství podle něj vede k větší úctě k přírodě i lidem. “Máte všechny kolem sebe daleko víc rádi,” dodal Vachler, který financoval celou kampaň jako svou “nejlepší a nejsmysluplnější” investici.
Informace o výhodách vegetariánské stravy pořadatelé kampaně uveřejnili také na své internetové stránce www.zvirevtisni.cz. Na prázdninovou kampaň navážou vegetariáni na podzim v souvislosti s mezinárodním vegetariánským dnem, který připadá na 1. října.

×

Vysílací rada napomenula ČT i Novu za způsob vysílání reklam

Starší článek

Cenu prince Asturského získal francouzský novinář Jean Daniel

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Ogilvy

Ondřej Obluk vedle Ogilvy nově řídí i agenturu VMLY&R

V agenturách sítě WPP dochází k další změně. Vedení tuzemské VMLY&R od začátku března přebírá šéf Ogilvy Ondřej Obluk. Dosavadní CEO…
1. 3. 20211. 3. 2021
Lidé

Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Po téměř třech dekádách kariéry fotoreportéra pro mediální dům přichází Dan Materna do společnosti Czech Photo. Bude fungovat jako manažer největší…
1. 3. 20211. 3. 2021
Lidé

Pavel Kuhn se stal partnerem společnosti Kogi CON

Partnerem společnosti Kogi CON, která se specializuje na měření a transformace firemních kultur, se stal Pavel Kuhn, jenž pomáhal rozvoji…
1. 3. 20211. 3. 2021
Marketing

Goodkin zajistí marketing skupiny Assa Abloy pro střední a východní Evropu

Tříkolové výběrové řízení probíhalo od května, účastnilo se ho pět agentur. Goodkin díky vítězství strategicky a kreativně povede…
1. 3. 20211. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo
Pavel Kuhn se stal partnerem společnosti Kogi CON

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více