Berlusconi přeplatil EBU

24. 6. 2004 09:06

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Stalo se tradicí, že přenosy z Olympijských her mají v Evropě „propachtovány“ veřejnoprávní televize, pro které vysílací práva od Mezinárodního olympijského výboru IOC hromadně nakupuje Evropská vysílací unie EBU. To však bude platit jenom do roku 2008. Vysílací práva na zimní OH 2010 ve Vancouveru a na letní olympiádu 2012 nedávno získala EBU pro všechny své členy – s výjimkou Itálie. Olympijské hry v Pekingu 2008 budou pro veřejnoprávní RAI poslední, protože od roku 2010 si práva na OH pro své tři komerční televize v Itálii zajistil Berlusconiho Mediaset. MOV odmítl před osmi lety prodat Rupertu Murdochovi evropská vysílací práva, přestože News Int. nabízela více peněz než EBU. MOV práva prodává tomu, kdo zajistí co nejširší pokrytí v neplacených televizních programech. Berlusconiho Mediaset této podmínce vyhověl a zřejmě zaplatil více, než za Itálii nabízela EBU.

Ekonom, 24. 6. 2004, Autor: (MIŠ)

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.