Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

AOL koupí firmu Advertising.com

Redakce MAM25. 6. 2004

Největší světový poskytovatel internetových služeb America Online koupí za 435 milionů dolarů firmu Advertising.com, jež se zabývá internetovým marketingem. Oznámila to společnost AOL, která je součástí mediální skupiny Time Warner.
Firma dále uvedla, že transakce jí umožní nabídnout inzerentům příležitost k oslovení více než 140 milionů potencionálních spotřebitelů a pomůže jí těžit z očekávaného růstu internetové reklamy v letošním roce.
Inzerce na internetu se stala nejrychleji rostoucím segmentem trhu s reklamou, jenž nyní oživuje z tříletého útlumu. Společnost Universal McCann, která je součástí přední světové skupiny reklamních agentur Interpublic Group, předpokládá, že celosvětové tržby z reklamy na internetu letos stoupnou o 20 procent na 6,78 miliardy dolarů.
Akvizice Advertising.com znamená změnu strategie společnosti AOL. Ta se totiž dosud obvykle zaměřovala na své vlastní webové stránky, zatímco firma Advertising.com vytváří reklamní kampaně po celém internetu.
Transakce podle analytika Marka Maye ukazuje, že AOL potřebuje provést značné investice, aby si vytvořila prostor pro budoucí růst a že vedení mateřské firmy Time Warner je připraveno takovéto kroky podpořit, napsala agentura Reuters.

×

Sledovanost ČT2 v hlavním čase překonala ČT1 i Primu

Starší článek

Novou mluvčí ČSA Jitka Novotná

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více