zrcadlo

24. 5. 2004 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Dne 11. května 2004 pokračovala skupina GfK v milé tradici a pozvala své klíčové klienty a obchodní partnery na divadelní představení do Divadla pod Palmovkou na komedii Antonína Procházky Přes přísný zákaz dotýká se sněhu.


P5111984.jpg ()
Tomáš Krásný, jednatel Incoma Consult (vlevo), a Jiří Michal, consumer insights manager Kraft Foods CR.


P5111981.jpg ()
Zleva Jan Boháček, marketingový pracovník Škoda Auto, se svým kolegou hovoří s Hanou Říhovou, communication research department manager GfK Praha.


P5111859.jpg ()
Petr Kubánek, marketing specialist Stavební spořitelny České spořitelny (vlevo), a David Vodvárka, research specialist GfK Praha.


P5111948.jpg ()
Zleva Roman Dub, koordinátor mediálních služeb Unie vydavatelů, a Prokop Eremiáš, media research specialist.


Česká marketingová společnost již osmým rokem uděluje certifikáty marketingovým odborníkům. Základním kritériem jsou odborné znalosti a ty mělo podle poroty letos osm účastníků. Tři z nich byli nováčci a pět z nich si prodloužilo tento certifikát na další tři roky. Slavnostní předání proběhlo v Národní bance vín.


DSC_0048.jpg ()
Radomír Stoch z Teplotechny Ostrava po skončení oficiální ceremonie hovořil s Naděždou Krohovou z Vltava-Labe-Press a Janem Herzmannem, členem certifikační komise a předsedou ČMS.


DSC_0016.jpg ()
Členka a tajemnice certifikační komise Cecílie Klevarová předává spolu s Eduardem Stehlíkem, předsedou certifikační komise, certifikát Jiřímu Vaníčkovi.


Klubový večer na téma legislativní úpravy zákonů o informační společnosti po vstupu do EU uspořádalo v pražském klubu Avion Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR).


Obr.1.jpg ()
Hlavním bodem večera bylo vystoupení ředitelky odboru normotvorby ministerstva informatiky Hany Nevřalové k návrhu zákona o některých službách informační společnosti.


Obr.3.jpg ()
Jistě nejen o legislativě debatovali předseda Sdružení vydavatelů internetových titulů a ředitel multimediální divize Mafra Stanislav Holec s předsedou výkonné rady SPIR a manažerem internetových projektů Ringier ČR Petrem Bednářem.


Obr.2.jpg ()
Přednáška poté volně přešla v diskusi.


V ulici Karoliny Světlé se otevíral hotel Leonardo, první ze sítě Margheri Hotels v Praze. Nejen renesanční kuchyně Platina, ale i ochutnávka italských vín a bohatý hudební program přilákaly množství hostů.


leonard49.jpg ()
Bratři Michal a Petr Divišovi z firmy ABA s půvabnou violistkou Jitkou Hosprovou.


leonard15.jpg ()
Vlevo Jan Jíra, majitel filmové společnosti Cinemart, Eugen Brikcius, intelektuál, básník, překladatel a organizátor happeningů, a Jan Lacina, producent pořadu ČT Krásný ztráty.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.