Černou akční komedii Starsky & Hutch v úterý v předpremiéře promítlo svým partnerům a klientům Regie Radio Music.
Martin Nováček z mediální agentury OMD (vlevo) a vedoucí oddělení reklamy Renault ČR Juraj Čech naslouchají obchodnímu řediteli RRM Martinu Konrádovi (vpravo).
Před portrétem hvězdné Marilyn Monroe si povídají zleva Josef Wagenknecht z agentury Médea a Michal Beran z Regie Radio Music.
Americkou černou komedii si nenechali ujít ani Claude Brunet, spolupracovník Lagardere Active Radio International (vlevo), a ředitel marketingu a komunikace Frekvence 1 a Evropy 2 Matouš Rek s manželkou.
Pod logem RRM pózují zleva Hana Horanová z České televize, Mirka Rabenseifnerová z Mag Media 99 a Jana Prášilová z TV Prima.
Party pro klienty a obchodní přátele uspořádala v prostředí bobové dráhy na pražském Proseku agentura Confidence Media, specializující se na venkovní reklamu.
Jistě nejen o outdooru si porozprávěli ředitelka Confidence Media Markéta Kubálková a prezident Asociace pro venkovní reklamu Alexandr Křížek.
Zřejmě na budoucí úspěchy si Markéta Kubálková připila s obchodním ředitelem Akzent Media Michalem Jelínkem.
Adrenalinová zábava v podobě jízdy na bobu byla pravým kořením akce. Markéta Kubálková se svým manželem Tomášem z Ward Howell Confidence.
U baru se potkali Markéta Kubálková a generální ředitel Lowe Group Michal Srb.
Na vlně dobré zábavy se nechaly unášet marketingová ředitelka Tesco Stores Renata Dobiášová (vpravo) a media director Confidence Media Kateřina Hněvkovská.