zrcadlo

3. 5. 2004 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Černou akční komedii Starsky & Hutch v úterý v předpremiéře promítlo svým partnerům a klientům Regie Radio Music.


31_rrm4.jpg ()
Martin Nováček z mediální agentury OMD (vlevo) a vedoucí oddělení reklamy Renault ČR Juraj Čech naslouchají obchodnímu řediteli RRM Martinu Konrádovi (vpravo).


31_rrm3.jpg ()
Před portrétem hvězdné Marilyn Monroe si povídají zleva Josef Wagenknecht z agentury Médea a Michal Beran z Regie Radio Music.


31_rrm6.jpg ()
Americkou černou komedii si nenechali ujít ani Claude Brunet, spolupracovník Lagardere Active Radio International (vlevo), a ředitel marketingu a komunikace Frekvence 1 a Evropy 2 Matouš Rek s manželkou.


31_rrm5.jpg ()
Pod logem RRM pózují zleva Hana Horanová z České televize, Mirka Rabenseifnerová z Mag Media 99 a Jana Prášilová z TV Prima.


Party pro klienty a obchodní přátele uspořádala v prostředí bobové dráhy na pražském Proseku agentura Confidence Media, specializující se na venkovní reklamu.


31_boby3_67.jpg ()
Jistě nejen o outdooru si porozprávěli ředitelka Confidence Media Markéta Kubálková a prezident Asociace pro venkovní reklamu Alexandr Křížek.


31_boby2_53.jpg ()
Zřejmě na budoucí úspěchy si Markéta Kubálková připila s obchodním ředitelem Akzent Media Michalem Jelínkem.


31_boby4_111.jpg ()
Adrenalinová zábava v podobě jízdy na bobu byla pravým kořením akce. Markéta Kubálková se svým manželem Tomášem z Ward Howell Confidence.


31_boby1_26.jpg ()
U baru se potkali Markéta Kubálková a generální ředitel Lowe Group Michal Srb.


31_boby5_174.jpg ()
Na vlně dobré zábavy se nechaly unášet marketingová ředitelka Tesco Stores Renata Dobiášová (vpravo) a media director Confidence Media Kateřina Hněvkovská.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.