Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Zlínský festival nabídne burzu audiovizuálních projektů

Redakce MAM14. 5. 2004

Mezinárodní festival filmů pro děti a mládež nabídne letos kromě projekcí i profesně zaměřené akce. Novinkou je burza audiovizuálních projektů nazvaná Filmproject 2004. Dvoudenní mezinárodní akce je určena pro tuzemské i zahraniční profesionály z oblasti audiovize, distribuce a médií. Burza se uskuteční 1. a 2. června ve Zlíně, řekla mluvčí festivalu Klára Bumbálková.
Cílem projektu je podle mluvčí napomoci mezinárodní spolupráci při výrobě audiovizuálních děl. V rámci přednášek a diskusí se tuzemští tvůrci a producenti seznámí také se standardy, které jsou běžné pro užití audiovizuálních děl na zahraničních trzích.
Organizátoři očekávají přibližně 30 přednášejících. Přednášky budou překládány do českého, anglického a německého jazyka. První červnový den pohovoří odborníci na téma Český animovaný film při vstupu do Evropské unie. Druhý přednáškový den bude zaměřen na mezinárodní koprodukce při výrobě audiovizuálních děl. Filmaři i producenti se například dozvědí o distribuci tuzemského projektu v zahraničí.
Mezinárodní festival filmů pro děti a mládež se ve Zlíně a okolí uskuteční od 30. května do 5. června. Přehlídka nabídne divákům přes 270 filmů z více než 35 světových kinematografií. Vedle diváků je pozorně zhlédnou i členové osmi porot, z toho dvou dětských.

×

Pražané jezdí na větší nákupy nejčastěji auty

Starší článek

Značka Mercedes ztrácí lesk

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více