Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Zlínský Den reklamy nabídne soutěžní přehlídku i konferenci

Redakce MAM20. 5. 2004

Již podruhé v historii Mezinárodního festivalu filmů pro děti a mládež se 2. června ve Zlíně uskuteční Den reklamy. Diváci i profesionální tvůrci se mohou těšit na odbornou konferenci a zábavní Večer s reklamou. Uskuteční se také soutěžní přehlídka reklamních spotů Duhová kulička.
Pořadatelé plánují také jednání s ředitelem Asociace komunikačních agentur Jiřím Mikešem. “Společně bychom měli projednat vznik mezinárodního festivalu reklamy, který by se stal nedílnou součástí Mezinárodního festivalu filmů pro děti a mládež,” řekla mluvčí přehlídky Klára Bumbálková.
Na festivalu by se setkávali tvůrci, zadavatelé reklamy i diváci, kteří by společně diskutovali o profesních, společenských i etických otázkách. Vzhledem k sílícímu tlaku na přísnější vymezení pravidel pro reklamu zaměřenou na děti by se podle Mikeše mělo o tomto problému nejen mluvit, ale i hledat řešení.
Letošní konference Dítě a reklama naváže na předchozí ročníky. Odborníci budou hovořit například o kulturních rozdílech v Evropské unii. Příspěvek Stefanie Lvovichové z londýnské agentury Ergo Communication představí projekt Mediasmart, jehož prostřednictvím se děti ve Velké Británii vzdělávají v oblasti médií a reklamy.
Soutěž reklamních spotů rozdělila festivalová produkce do dvou kategorií. První tvoří spoty cílené na dětského diváka. V druhé budou snímky, v nichž vystupují děti.
Pořadatelé obdrželi tři desítky spotů. “Všechny splňují podmínku, že byly vysílány na českém trhu. Vytvořit je mohli nejen čeští filmaři, ale i zahraniční agentury nebo tvůrci,” dodala Bumbálková. Vítězné spoty získají Duhovou kuličku.
Filmový festival začne ve Zlíně v neděli 30. května a potrvá do soboty. Diváci zhlédnou přes 270 filmů z více než 35 zemí.

×

Průzkum: Stavební spořitelny zaostávají v komunikaci mailem

Starší článek

Po více než padesáti letech mění Městská knihovna v Praze logo

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více