Zisky STV z reklamy během MS v hokeji převýší 40 mil. Sk

17. 5. 2004 09:05

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Zisky z reklamy, kterou Slovenská televize vysílala během MS v ledním hokeji v Praze, podle odhadů zřejmě dosáhnou 40 miliónů Sk. Vysílání hokejového šampionátu, jehož klíčové zápasy si nenechal ujít asi každý druhý obyvatel SR, se opět stává pro STV ziskovým. „Je to lukrativní projekt, příjmy přesahují náklady,“ uvedl pro TASR člen managementu STV Branislav Záhradník, odmítl však kvůli obchodnímu tajemství prozradit cenu vysílacích práv. „Díky hokeji vytvoříme finanční rezervu, abychom mohli financovat ztrátové projekty, jako je letošní letní olympiáda,“ dodal. Reklamní půlminutový šot během powerbrejků na začátku MS stál do 100 tisíc Sk, v závěrečných zápasech cena překračovala 200 tisíc. Podle odhadů tedy letošní příjmy z vyprodaného reklamního času zřejmě vysoko převýší loňské zisky, které byly více než 30 miliónů. Zájem klientů o reklamní čas připisuje Zahradník jiné strategii marketingu vysílání, množství upoutávek na program, doprovodným relacím i změně obchodní strategie a oproti loňsku silnější pozici STV na trhu. Výslednou sumu příjmů ale může ovlivnit možná pokuta od Rady pro vysílání a retransmisi. Ta prošetřuje, zda STV neodvysílala příliš reklamy během hokejového zápasu Slovensko – Fínsko. Na rozdíl od příjmů však podle Zahradníka významně nestoupla sledovanost, neboť mistrovství mají stálou diváckou základnu. Loni vidělo 2,5 miliónu diváků semifinálový zápas Slovensko – Švédsko, letošní semifinále s Kanadou podle Zahradníka dosáhlo minimálně stejnou úroveň sledovanosti.

-tasr-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.