Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Zisky STV z reklamy během MS v hokeji převýší 40 mil. Sk

Redakce MAM17. 5. 2004

Zisky z reklamy, kterou Slovenská televize vysílala během MS v ledním hokeji v Praze, podle odhadů zřejmě dosáhnou 40 miliónů Sk. Vysílání hokejového šampionátu, jehož klíčové zápasy si nenechal ujít asi každý druhý obyvatel SR, se opět stává pro STV ziskovým. “Je to lukrativní projekt, příjmy přesahují náklady,” uvedl pro TASR člen managementu STV Branislav Záhradník, odmítl však kvůli obchodnímu tajemství prozradit cenu vysílacích práv. “Díky hokeji vytvoříme finanční rezervu, abychom mohli financovat ztrátové projekty, jako je letošní letní olympiáda,” dodal. Reklamní půlminutový šot během powerbrejků na začátku MS stál do 100 tisíc Sk, v závěrečných zápasech cena překračovala 200 tisíc. Podle odhadů tedy letošní příjmy z vyprodaného reklamního času zřejmě vysoko převýší loňské zisky, které byly více než 30 miliónů. Zájem klientů o reklamní čas připisuje Zahradník jiné strategii marketingu vysílání, množství upoutávek na program, doprovodným relacím i změně obchodní strategie a oproti loňsku silnější pozici STV na trhu. Výslednou sumu příjmů ale může ovlivnit možná pokuta od Rady pro vysílání a retransmisi. Ta prošetřuje, zda STV neodvysílala příliš reklamy během hokejového zápasu Slovensko – Fínsko. Na rozdíl od příjmů však podle Zahradníka významně nestoupla sledovanost, neboť mistrovství mají stálou diváckou základnu. Loni vidělo 2,5 miliónu diváků semifinálový zápas Slovensko – Švédsko, letošní semifinále s Kanadou podle Zahradníka dosáhlo minimálně stejnou úroveň sledovanosti.

-tasr-

×

Začíná kampaň na novou octavii

Starší článek

BBC kritizují za outdoor

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Lexus

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více