Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Západní studenti mají největší zájem o L’Oréal, BMW a Coca-Colu

Redakce MAM3. 5. 2004

Západoevropští studenti ekonomických a technických oborů mají největší zájem o práci ve společnostech L’Oréal, BMW a Coca-Cola. Vyplývá to ze studie European student barometer, kterou mezi 12 000 studenty provedla v pěti zemích západní Evropy berlínská agentura Trendence.
O L’Oréal sice jevily větší zájem studentky než studenti, v celkovém vyjádření to ale firmu vyneslo na první místo v anketě. Pro zaměstnání ve francouzském kosmetickém koncernu se vyjádřilo téměř 21 procent dotázaných. Více než 19 procent studentů řeklo, že by chtělo pracovat pro automobilku BMW a přes 18 procent dotázaných se vyjádřilo pro potravinářský koncern Coca-Cola, napsal list Financial Times.
Průzkumu se zúčastnili studenti ekonomie, technických směrů a informačních technologií v Německu, Británii, Francii, Španělsku a Itálii. Výsledkem bylo zjištění, že většina dotázaných by ráda pracovala ve své zemi. Zhruba padesátka firem je však oblíbena napříč západní Evropou.
Na dalších místech se v anketě objevily například koncerny Siemens či Volkswagen. Mezi studenty informačních technologií je největší zájem o americkou společnost IBM. Pro Evropskou centrální banku se vyjádřilo 11,3 procenta dotázaných a pro Evropskou komisi téměř deset procent.
Platové požadavky studentů se proti předchozí anketě snížily kvůli celkově chmurným ekonomickým vyhlídkám. Nejvyšší roční platy očekávají němečtí studenti, a to 38 000 eur čili 1,24 milionu korun. Nejnižší mzdy chtějí Španělé, ti však také chtějí mít nejkratší pracovní týden.
Čeští studenti by chtěli nejčastěji pracovat v Komerční bance, ČSOB, PricewaterhouseCoopers, KPMG a Nestlé. Uvedla to loňská studie The Most Desired Company, kterou pořádá mezinárodní studentská organizace AIESEC od roku 1994.

×

Německá ProSieben ve čtvrtletí opět se ziskem

Starší článek

Microsoft uvedl nový ochranný software

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více