Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

VNU zvažuje prodej divize telefonních seznamů

Redakce MAM19. 5. 2004

Nizozemská mediální skupina VNU zvažuje prodej divize telefonních seznamů, jejíž hodnotu analytici odhadují na 2,2 až tři miliardy eur. Firma se hodlá zaměřit na aktivity v oblastech marketingu, sledovanosti médií a podnikatelských informací. Peníze získané z prodeje by chtěla použít na snížení dluhu. VNU je největší mediální výzkumnou společností na světě a vlastní firmu ACNielsen. Divizi telefonních seznamů firma koupila před šesti lety za 1,95 miliardy eur. Kromě snížení zadluženosti by část zisku z prodeje mohla putovat do nových nákupů. Finanční ředitel VNU Frans Cremers na tiskové konferenci prohlásil, že firma doufá v dokončení prodeje ještě v letošním roce. Předseda a generální ředitel Rob van den Bergh však dodal, že VNU zatím nezahájila rozhovory s potencionálním zájemcem. Největší britský vydavatel telefonních seznamů Yell Group již dříve uvedl, že v letošním roce chce vložit do nových akvizic 133 milionů liber (196,61 milionu eur). Odmítl však komentovat, zda má zájem o divizi VNU. VNU World Directories zaměstnává 2200 osob. Vydává kolem 125 druhů telefonních seznamů a zlatých stránek v tištěném, internetovém a mobilním formátu. Loňský provozní zisk divize činil 211 milionů eur při tržbách 492 milionů eur. Firma je lídrem na trhu v Belgii, Nizozemsku, Irsku, Portugalsku, Rumunsku, Portoriku a Jihoafrické republice. Ročně vydá do oběhu více než 40 milionů telefonních seznamů.

×

Lidé z EU si spojují Česko hlavně s Prahou, pivem a sportem

Starší článek

iHNed přináší T-Mobile zákazníkům nové zprávy

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více