Úspěšný teleshopping

27. 5. 2004 10:05

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Lucie Mifková mění Proficio za Pickerly, kde bude řídit média

Marketingová agentura Pickerly posiluje tým o Lucii Mifkovou, která bude mít na starosti média a výzkum. Před tím působila šest a půl roku ve skupině Proficio.

Reklama
SDG

Loni vysílaly Prima, Nova i ČT přes dva tisíce hodin teleshoppingu (v sousedním Německu ho veřejnoprávní televize vysílat nesmí). Jde o více než 30procentní nárůst proti roku 2002. Má to důvod: jeho obliba roste. Zákazníky firem, které se teleshoppingem zabývají, už byla více než čtvrtina Čechů. Na trhu figuruje asi deset firem. Společnost WS International, která patří mezi největší, nedávno zveřejnila, že letos očekává tržby ve výši půl miliardy korun. Za rok odbaví ve firmě zhruba 500 tisíc telefonátů a registrují více než 1,5 milionu zákazníků. Přes jeden milion zákazníků uvádí i společnost Tena. Teleshopping je výrazně levnější než reklama. V současné době se v ČR plánuje – podobně jako v zahraničí – vznik samostatného teleshoppingového kanálu. Tím bude možné obejít časová omezení, která mediální zákon na vysílání teleshoppingu klade.

Ekonom, 27. 5. 2004, Autor: (VZ)

Redakce MAM

Další zajímavé čtení