Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Tvůrci filmu Český sen chtějí zaznamenávat i reakce diváků v kině

Redakce MAM26. 5. 2004

Autoři první české filmové reality show Český sen zvažují, že v mapování společnosti budou pokračovat. Tentokrát by chtěli zaznamenat reakce diváků na zmíněný film přímo po promítání. Už ale ne na filmový materiál, nýbrž formou zápisků. Ty by pak mohly spolu s došlými e-maily a články otištěnými v médiích vyjít jako knižní publikace. Novinářům to řekl jeden z tvůrců Vít Klusák.
Loni 31. května natočili dva studenti FAMU dokument o lidech, kteří se nechali “napálit” reklamou na neexistující hypermarket. Do Letňan, kde měl obchod stát, přijelo v avizovaný den jeho otevření 4280 zákazníků. Jejich reakce pak autoři natočili a sestřihali do hodinu a půl dlouhého filmu. “My ty lidi neznáme, takže od nich samozřejmě nemáme souhlas ke zveřejnění toho filmu. Ale právníci tvrdí, že pokud tam nikoho neponižujeme a nedehonestujeme, tak by prý s případnou žalobou neměl nikdo uspět,” řekl Klusák.
O snímek už projevila zájem nejen zahraniční média, ale i distribuční společnosti. “Je to náš absolventský film a možná bude uveden i v zahraničních kinech,” uvedl druhý z autorů Filip Remunda. Už během vzniku celého díla oba studenti objeli deset mezinárodních festivalů a přehlídek. “Pouštěli jsme tam jen ukázky z filmu, protože ještě nebyl hotový, a sklidili jsme velký úspěch,” řekla britská koproducentka Irena Taskovski. Podle ní totiž námět přesahuje Česko, je relevantní pro celý svět.
Film se bude promítat také na Slovensku, v Polsku a Maďarsku. Zájem projevily ale i Británie, USA, Francie, Německo a Rusko.
Slavnostní premiéra se uskuteční přesně rok po natáčení, tedy 31. května. Lidé, kteří ve filmu účinkují, ho ale mohou vidět už v sobotu 29. května na předpremiéře. Pro ně bude vstup zdarma.
Studenti Vít Klusák (1980) a Filip Remunda (1973) před rokem objednali masivní reklamní kampaň na otevření fiktivního hypermarketu. Zahrnovala televizní a rozhlasové spoty, čtyři sta světelných reklam po Praze, dvě stě tisíc letáků s vlastní výrobkovou řadou nebo reklamní píseň. Podle agentury TNS Factum si 18 procent populace dodnes myslí, že Český sen je hypermarket.

×

Lidé víc platí kartami, obchodům rostou příjmy

Starší článek

Firmy někdy přeceňují sílu televizní reklamy

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pixabay.com

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

VIDEO: Televizní spot pro Astrid natáčeli starou analogovou kamerou

Agentura Brain One natočila kampaň pro novou řadu produktů značky Astrid na analogovou kameru. Hlavní hrdinky spotu je pak vyobrazena ve snovém…
25. 2. 202125. 2. 2021
Newsletter

Problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenž teď to vypadá,…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až …

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více