Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Televizní Test národa nazvaný Já a ty prověřil partnerské vztahy

Redakce MAM17. 5. 2004

Prověrkou partnerských vztahů byl další z Testů národa, který v sobotu odvysílala televize Nova. Tříhodinová soutěž Já a ty prověřila v měsíci lásky účastníky ve studiu i diváky před obrazovkou a prověřila jejich talent k životu ve dvojici. Na 60 otázek směřovalo k životním hodnotám a možným konfliktům, zaměřily se na sex, životní harmonii, psychiku a pátraly po toleranci dotazovaných.
Ve studiu soutěžili ve skupinách lesbičky a gayové, svobodní, vdané a ženatí, šéfové, jedináčci, holohlaví a mezi celebritami i běžec na lyžích Lukáš Bauer, zpěvačka Ilona Csáková, letošní Miss Jana Doležalová, fotograf Jan Saudek, muzikant Petr Janda, herečky Jana Paulová a Anife Vyskočilová, skladatel Karel Svoboda a politici Miroslava Němcová a Pavel Němec.
Po internetu, prostřednictvím SMS, vyplněním tiketu či jen s papírem a tužkou v ruce mohli odpovídat diváci. Sazka přijímala tipy na vítězství skupin i jednotlivců. Největší šance měli vdané a ženatí, nejmenší jedináčci. Z celebrit byli bookmakeři skeptičtí k prvenství Paulové a Saudka, v případě Sazky pak Doležalové. Šanci na vítězství naopak měli Bauer a Svoboda.
Výsledky překvapily snad všechny. V Testu národa o partnerských vztazích zazářila skupina celebrit. Druzí byli svobodní a konec patřil vdaným a ženatým. Z osobností se tím pravým briliantem stal ministr Pavel Němec, který obstál na jedničku. Druhá skončila Jana Doležalová, třetí Lukáš Bauer. Podle hlasování z internetu se jako ideální partner jeví vysokoškolsky vzdělaný muž mezi 50 a 60 lety z jižních Čech či Plzně.
Moderátor Dalibor Gondík byl nakonec rád, že nezvítězili holohlaví, neboť by se po prohrané sázce musel nechat ostříhat dohola. A kolegyně Mirka Čejková prý měla nůžky v pohotovosti.
Loni v květnu sledovalo podle Novy první Test národa zaměřený na IQ 2,4 milionu diváků. Průměrný inteligenční kvocient vyšel na nadprůměrných 115 bodů, nejvyšší IQ z celebrit měl muzikant Ondřej Hejma – 140! Na podzim, kdy excelovali lékaři, prověřila druhá část krátkodobou paměť. Za nimi skončili vojáci, kulturisté, sekretářky, hospodští, rusovlasí občané a celebrity. Show přilákala k obrazovkám na dva miliony diváků.

×

Pohled do soukromí je hitem, který láká lidi k obrazovkám

Starší článek

Volby do EP: ČT a ČRo chystají popůlnoční a ranní vysílání

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více