Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Telecom přetáhl Neumannovou z reklamy Eurotelu

Redakce MAM6. 5. 2004

Český Telecom si připlatil a přebral své dceřiné společnosti Eurotel z reklamy běžkyni na lyžích Kateřinu Neumannovou, informoval list Mladá fronta Dnes. Podle zdrojů z oblasti sportovního marketingu platí firma sportovkyni za roční smlouvu v řádech dvou až pět milionů korun. Neumannová se tak řadí mezi pět nejvíce ceněných českých sportovců.
Podle Ladislava Hladíka z reklamní agentury Young & Rubicam, která pro Telecom vyrábí reklamy, si firma Neumannovou koupila v podstatě na všechno včetně televizních spotů. „My s Eurotelem nemáme špatné vztahy, ale toto byla velice příjemná nabídka,“ řekl Petr Šperka z agentury Bolider, která pro Neumannovou shání sponzory. „My potřebujeme Katku zabezpečit před nadcházející olympiádou,“ dodal. Změna přichází v době, kdy se Telecom snaží propojit některé své služby, například reklamu s Eurotelem, jejž od konce loňského roku plně vlastní.

Zavřít reklamu

Šéfredaktor: Al-Džazíra pracuje stejně jako evropské televize

Starší článek

Češi letos pořizovali hodně zájezdů se slevami za včasný nákup

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: Eos

Nebuď bafuňář. Nová kampaň cílí na transparentnost ve sportu

Eos media spouští svou první brandovou kampaň v historii. Zaměřuje se na neefektivní „bafuňářství“ v českém sportu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Gabčík, Kubiš a další parašutisté na sběratelské edici Heffronu

Palírna U Zeleného stromu navazuje na edice sběratelských etiket. Aktuální vzdá hold parašutistům, kteří položili život v boji za svobodu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Zálohované lahve musí přijít

Lidé jsou pro vratné lahve. Od nás jako výrobců očekávají, že přineseme řešení, říká šéf marketingu Mattoni 1873 Ondřej Postránský.
18. 5. 202217. 5. 2022
Marketing

V dubnu si výrazně polepšila venkovní reklama

Podle meziročního srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru, které pravidelně zveřejňuje společnost Nielsen Admosphere, se v dubnu co do objemu nejlépe…
18. 5. 202218. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.