Telecom přetáhl Neumannovou z reklamy Eurotelu

6. 5. 2004 11:05

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Český Telecom si připlatil a přebral své dceřiné společnosti Eurotel z reklamy běžkyni na lyžích Kateřinu Neumannovou, informoval list Mladá fronta Dnes. Podle zdrojů z oblasti sportovního marketingu platí firma sportovkyni za roční smlouvu v řádech dvou až pět milionů korun. Neumannová se tak řadí mezi pět nejvíce ceněných českých sportovců.
Podle Ladislava Hladíka z reklamní agentury Young & Rubicam, která pro Telecom vyrábí reklamy, si firma Neumannovou koupila v podstatě na všechno včetně televizních spotů. „My s Eurotelem nemáme špatné vztahy, ale toto byla velice příjemná nabídka,“ řekl Petr Šperka z agentury Bolider, která pro Neumannovou shání sponzory. „My potřebujeme Katku zabezpečit před nadcházející olympiádou,“ dodal. Změna přichází v době, kdy se Telecom snaží propojit některé své služby, například reklamu s Eurotelem, jejž od konce loňského roku plně vlastní.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.