Český Telecom si připlatil a přebral své dceřiné společnosti Eurotel z reklamy běžkyni na lyžích Kateřinu Neumannovou, informoval list Mladá fronta Dnes. Podle zdrojů z oblasti sportovního marketingu platí firma sportovkyni za roční smlouvu v řádech dvou až pět milionů korun. Neumannová se tak řadí mezi pět nejvíce ceněných českých sportovců.
Podle Ladislava Hladíka z reklamní agentury Young & Rubicam, která pro Telecom vyrábí reklamy, si firma Neumannovou koupila v podstatě na všechno včetně televizních spotů. „My s Eurotelem nemáme špatné vztahy, ale toto byla velice příjemná nabídka,“ řekl Petr Šperka z agentury Bolider, která pro Neumannovou shání sponzory. „My potřebujeme Katku zabezpečit před nadcházející olympiádou,“ dodal. Změna přichází v době, kdy se Telecom snaží propojit některé své služby, například reklamu s Eurotelem, jejž od konce loňského roku plně vlastní.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).