Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Tabákové firmy spustily informační kampaně

Redakce MAM31. 5. 2004

Tiskovou reklamní kampaň, jež má na jednu stranu upozornit kuřáky, že neexistuje zdravá cigareta, na druhou však dát ke zvážení, jestli by neměli “při vývoji cigarety se sníženým rizikem spolupracovat státní orgány a zdravotníci a společně rozhodnout, zda se jedná o výrobek s potenciálně sníženým rizikem, a zároveň určit, co mohou o této skutečnosti firmy sdělit spotřebiteli”, spustil minulý týden největší výrobce cigaret na světě Philip Morris (PM).
In-house vytvořené inzeráty reagují na sérii žalob, které viní tabákové firmy z nedostatečného informování o zdravotních následcích kouření, i na chystané omezení propagace tabákových výrobků pouze na místo jejich prodeje. To začne platit od 1. července. “Jedná se o celosvětovou snahu společnosti Philip Morris informovat spotřebitele a širokou veřejnost o citlivých otázkách týkajících se kouření,” řekla M&M Danica Siváková, ředitelka vnějších vztahů PM. Z jejích odpovědí však není jasné, zda se firma bude spolu s vývojem “cigarety se sníženým rizikem” snažit apelovat na vládu, aby restrikce v oblasti reklamy zmírnila. Danica Siváková pouze uvedla, že “Philip Morris otevřeně říká, že žádná bezpečná cigareta neexistuje. Nicméně víme, že lidé od nás očekávají, že se budeme snažit o vývoj cigarety s potenciálně sníženým rizikem. O tom, zda cigareta má potenciálně snížené riziko, a o způsobech, jak tuto skutečnost komunikovat, však musí rozhodnout státní instituce”.
Konkurenční tabákový koncern JTI zase začal minulý týden formou tiskových inzerátů informovat o změnách v oblasti propagace cigaret své prodejce.

-Jindřich Jirásek-

×

Nové obrazovky pro trafiky

Starší článek

Na předpremiéru Českého snu přišlo jen pár podvedených zákazníků

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter
Foto: Togethxr

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Online market Tomato.cz vsadí na ceny i nabídku netradičních potravin

Do rychle rostoucího segmentu online prodeje a rozvozu potravin a drogerie vstupuje nový hráč, který chce vyzvat dosavadní hegemony Rohlik.cz…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu s laxní…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

WPP opět nakupuje, do sítě přibrala poskytovatele mobilních technologií

Největší komunikační síť světa oznámila další akvizici. Pod svou agenturu Wunderman Thompson přikoupila společnost NN4M, která poskytuje mobilní…
4. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více