Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Star Press sází na značku Halina

Redakce MAM10. 5. 2004

Halina Pawlowská, šéfredaktorka týdeníku Šťastný Jim vydavatelství Star Press CZ, je publisherkou nového časopisu tohoto vydavatelství. V jeho názvu se navíc objevuje její křestní jméno, jmenuje se totiž Halinatd. Půjde o čtrnáctideník pro ženy, který se na trhu poprvé objeví na začátku června. Časopis bude obsahovat aktuální portréty lidí a osobností ze světa i z domácí scény, určen je především čtenářům ze střední a vyšší příjmové skupiny. Vycházet bude v nákladu 130 tisíc výtisků.Halina Pawlowská však nebude šéfredaktorkou nového časopisu, bude mít ale nad ním odborný dohled. Redakci povede herečka a bývalá poslankyně Kateřina Lojdová.Časopis bude vycházet v tzv. středním formátu, se kterým se proslavil časopis Glamour, v rozsahu 72 stran, přičemž prodávat by se měl za 19,50 Kč. Na podporu nového titulu se počítá s masivní reklamní kampaní v televizi, rozhlase a také na 200 nosičích CLV po celé republice, dalších 77 CLV bude na čerpacích stanicích OMV. Nulté vydání vyjde v nákladu 500 tisíc výtisků a bude vloženo do titulů Šťastný Jim, Marianne, Elle a Apetit.

-Martina Vojtěchovská-

×

Značku “Made in EU” podnikatelé nevyužívají

Starší článek

Drinks Union míří do Polska

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Lidé

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Knowlimits Group posiluje výzkumné oddělení. Na pozici research directora od začátku března proto nastupuje Zdeněk Kubena, který se…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více