Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Soukromé televize a rádia založily vlastní asociaci

Redakce MAM5. 5. 2004

Soukromí provozovatelé televizních stanic a rádií se rozhodli reagovat na návrhy zákonných norem, které podle jejich názoru poškozují podnikání v elektronických médiích. V pátek 30. dubna vzniklo Sdružení privátních elektronických médií (SPEM) jako subjekt, který by měl majitelům těchto médií pomoci lépe prosadit jejich zájmy. Členy sdružení jsou zatím společnosti CET 21, Evropa 2, Frekvence 1, FTV Premiéra a Londa.
“V současné době již probíhá nebo se připravuje řada změn, které budou mít na oblast rozhlasového a televizního vysílání zásadní dopad. Všech pět provozovatelů chce, aby jejich názory na budoucí uspořádání byly brány vážně,” prohlásil prezident SPEM Michal Fleischmann (Evropa 2, Frekvence 1).
Jako poslední kapku Fleischmann označil návrh poslankyně Ivany Levé (KSČM), aby se ve zpravodajství a publicistických pořadech soukromých televizí a médií používala pouze spisovná čeština. “Naším záměrem je, abychom mohli diskutovat již v průběhu vzniku zákonů, a ne až na poslední chvíli jako dosud,” dodal Fleischmann.
Jako příklad podobného postupu označil ředitel televize Prima Martin Dvořák návrh ministra kultury Pavla Dostála na zavedení příspěvku do Státního fondu na podporu kinematografie ve výši tří procent z příjmů celoplošných televizních stanic.

Hospodářské noviny, 5. 5. 2004, autor: (abo)

×

ČT: Duel ČR a Kanady sledovalo v televizi 56 % diváků

Starší článek

Chorvatští novináři protestují proti novému mediálnímu zákonu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více