Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Sony zahájila exkluzivní rozhovory o koupi filmového studia MGM

Redakce MAM19. 5. 2004

Japonská elektrotechnická a zábavní skupina Sony zahájila dvacetidenní exkluzivní rozhovory s legendárním hollywoodským filmovým studiem Metro-Goldwyn-Mayer (MGM) o možném převzetí. Oznámila to firma na svém výročním zasedání zaměřeném na strategii.
Představitelé společností MGM a Sony se dosud ke zprávám o takovýchto jednáních odmítali vyjadřovat. Zdroje obeznámené se situací tento měsíc řekly agentuře Reuters, že konsorcium vedené firmou Sony, které zahrnuje rovněž soukromé investiční fondy Providence Equity Partners a Texas Pacific Group, vede pokročilé rozhovory o koupi MGM.
Studio MGM v dubnu odložilo výroční valnou hromadu z května na červen, čímž poskytlo větší prostor pro rozhovory o převzetí. Ratingová agentura Standard & Poor’s Ratings Services v úterý uvedla, že případné převzetí MGM firmou Sony by mohlo negativně ovlivnit hodnocení úvěrové spolehlivosti japonské společnosti.
Sony by převzetím MGM získala přístup k filmovému archivu, který obsahuje více než 4000 titulů. Vedle filmů s agentem Jamesem Bondem je zde například série Růžového pantera a velký počet oskarových snímků. Archivy zajišťují stabilní přísun příjmů z prodeje videokazet a DVD a z prodeje práv televizím.

×

Čtvrtina uživatelů používá monitory s nízkým rozlišením

Starší článek

České a moravské vinařství má vlastní slogan a logo

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere

Zájem o hry na vzestupu. Jak jej využít?

Tuzemská herní vývojářská studia mají za sebou rekordní rok. Za pandemie lidé hledající zábavu hrají více, jaké příležitosti to inzerentům i tvůrcům nabízí?
11. 4. 202111. 4. 2021
Média

Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se? Jak?

Jak si čtenáři tištěného MAM č. 14 mohli přečíst už v úterý 6. dubna, většina oslovených televizních manažerek a manažerů očekává změny na poli…
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202111. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více