Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

SKMO odmítlo Seznam.cz

Redakce MAM26. 5. 2004

Sdružení komunikačních a mediálních organizací v ČR (SKMO) odmítlo žádost internetového portálu Seznam.cz o zařazení do Media projektu. Zařazení internetového serveru není podle SKMO možné z metodických důvodů. Media projekt nyní sleduje pouze tištěná média, rozhlasy a okrajově také několik televizních stanic.
Seznam.cz rozhodnutí akceptuje, ale nesouhlasí s ním a považuje jej za nesystémové. Cílem byla podle Seznamu snaha získat data srovnatelná s ostatními typy médií. „Podnikatelské subjekty už nejsou vlastníky či provozovateli jen jednoho typu média, ale spojují například formu tiskovou s elektronickou, např. MFDnes, iDnes apod. Stejně tak uživatelé médií získávají informace z tisku, rozhlasu a televize, ale stále více také prostřednictvím internetu. Proto společnost Seznam.cz viděla v zařazení do Media projektu možnost reprezentativního srovnání využívání různých mediatypů na bázi shodné metodologie měření,“ argumentuje marketingový ředitel Seznam.cz Petr Mareš. Skutečnost, že je takové měření možné, dokazuje podle něj výzkum „LAE-ČR-2004“, který v České republice v únoru a březnu letošního roku realizovala agentura GfK Praha a jehož zadavatelem byla Unie vydavatelů.
Seznam.cz opustil loni, resp. letos na jaře profesní organizace Sdružení vydavatelů internetových titulů (SVIT) a Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR), s nímž přestal spolupracovat na sociodemografickém průzkumu českého internetu NetMonitor. V současnosti je členem Interactive Advertising Bureau ČR (IAB).

-sch-

×

Soutěž Rhodos: Nejlepší image má Škoda Auto

Starší článek

Freemaily se spojily

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Newsletter

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Video: Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více