Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Sázkové kanceláře díky výsledkům šampionátu vydělaly

Redakce MAM11. 5. 2004

Obrovský zájem sázkařů provázelo letošní mistrovství světa v ledním hokeji. Tipsport, největší česká sázková kancelář, zaznamenal patnáctiprocentní nárůst sázek oproti loňskému šampionátu ve Finsku. Sazka zase hlásí ve srovnání s běžným provozem zvýšení až padesát procent.
“Lidé u nás prosázeli sto dvacet miliónů, vyplatili jsme jim o dvacet miliónů méně,” prozradil Lubomír Ježek, mluvčí Tipsportu. V plusu byly i další firmy, včetně Fortuny či Sazky, ale konkrétní částky neprozradily. K tomu přispěla téměř bezmezná víra fanoušků v český tým, jenž nakonec neuspěl, a některé překvapivé výsledky.
U Tipsportu si na šampionát vsadilo zhruba tři sta tisíc lidí. “Sázelo se především na český tým. Lidé mistrovstvím světa žili a mohli také vidět hokejisty na vlastní oči,” vysvětlil Ježek. “Škoda, že Češi vypadli již ve čtvrtfinále. Zájem sázejících mohl být ještě vyšší,” dodal.
V průběhu šampionátu padly i některé zajímavé sázky. Například u Fortuny si jeden z fanoušků před finálovým zápasem Švédsko – Kanada vsadil tři sta tisíc korun. “Sedmdesát dal na to, že Švédové vyhrají první třetinu, a vyhrál. Zbytek dal na jejich celkové vítězství, tam jsme již byli úspěšní my,” uvedl pro agenturu ČTK mluvčí Fortuny Radek Šilhan. U Sazky zase jeden zákazník vsadil půl miliónu korun na vítězství Slovenska nad Švýcarskem, na čtvrtfinálový duel, ve kterém nakonec Slováci svého soka udolali. Bral tak navíc sto tisíc korun.
Tipsport zaznamenal největší výhru svého klienta v Brně. Tam si jeden šťastlivec v sobotu vsadil tzv. čtrnáctiaktovku (tj. 14 různých sázek na jednom tiketu), kde měl fotbal, tenis i semifinálový zápas Švédsko – Spojené státy, ve kterém Švédové vyhráli. Za vložených 18 tisíc korun inkasoval téměř milión.

Hospodářské noviny, 11. 5. 2004, autor: (tom)

×

Přenosy z hokeje přitáhly víc diváků než loni

Starší článek

Média živí i královské svatby

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Fakulta strojní VŠB-TUO

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Newsletter

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Online market Tomato.cz vsadí na ceny i nabídku netradičních potravin

Do rychle rostoucího segmentu online prodeje a rozvozu potravin a drogerie vstupuje nový hráč, který chce vyzvat dosavadní hegemony Rohlik.cz…
4. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více