Sázkové kanceláře díky výsledkům šampionátu vydělaly

11. 5. 2004 08:05

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

Obrovský zájem sázkařů provázelo letošní mistrovství světa v ledním hokeji. Tipsport, největší česká sázková kancelář, zaznamenal patnáctiprocentní nárůst sázek oproti loňskému šampionátu ve Finsku. Sazka zase hlásí ve srovnání s běžným provozem zvýšení až padesát procent.
„Lidé u nás prosázeli sto dvacet miliónů, vyplatili jsme jim o dvacet miliónů méně,“ prozradil Lubomír Ježek, mluvčí Tipsportu. V plusu byly i další firmy, včetně Fortuny či Sazky, ale konkrétní částky neprozradily. K tomu přispěla téměř bezmezná víra fanoušků v český tým, jenž nakonec neuspěl, a některé překvapivé výsledky.
U Tipsportu si na šampionát vsadilo zhruba tři sta tisíc lidí. „Sázelo se především na český tým. Lidé mistrovstvím světa žili a mohli také vidět hokejisty na vlastní oči,“ vysvětlil Ježek. „Škoda, že Češi vypadli již ve čtvrtfinále. Zájem sázejících mohl být ještě vyšší,“ dodal.
V průběhu šampionátu padly i některé zajímavé sázky. Například u Fortuny si jeden z fanoušků před finálovým zápasem Švédsko – Kanada vsadil tři sta tisíc korun. „Sedmdesát dal na to, že Švédové vyhrají první třetinu, a vyhrál. Zbytek dal na jejich celkové vítězství, tam jsme již byli úspěšní my,“ uvedl pro agenturu ČTK mluvčí Fortuny Radek Šilhan. U Sazky zase jeden zákazník vsadil půl miliónu korun na vítězství Slovenska nad Švýcarskem, na čtvrtfinálový duel, ve kterém nakonec Slováci svého soka udolali. Bral tak navíc sto tisíc korun.
Tipsport zaznamenal největší výhru svého klienta v Brně. Tam si jeden šťastlivec v sobotu vsadil tzv. čtrnáctiaktovku (tj. 14 různých sázek na jednom tiketu), kde měl fotbal, tenis i semifinálový zápas Švédsko – Spojené státy, ve kterém Švédové vyhráli. Za vložených 18 tisíc korun inkasoval téměř milión.

Hospodářské noviny, 11. 5. 2004, autor: (tom)

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.