Sazka je inovátorem reklamy

24. 5. 2004 08:05

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Novým prvkem televizní reklamy, který avizoval obchodní ředitel České televize Martin Švehla bylo nasazovaní spotů společnosti Sazka s aktuálním kurzem sázek v průběhu mistrovství světa v ledním hokeji.
„Řešení, které umožňuje klíčovat sázkový kurz platný pro právě probíhající zápas, je postaveno na využití systému elektronické komunikace mezi Sazkou a uváděcím oddělením ČT. Kurz stanovený podle aktuálního vývoje zápasu je
elektronicky vložen do připravené masky jen několik desítek vteřin před jeho reálným vysíláním,“ řekl M&M Štěpán Wolde, marketingový ředitel ARBOmedia, jež reklamní čas ČT prodává. Celkem bylo v průběhu šampionátu odvysíláno 17
takových spotů. Podobný projekt se chystá pro LOH v Aténách.

-ger-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.