Rozhlasová síť Hey! se snaží proniknout na Slovensko

17. 5. 2004 13:05

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Síť českých komerčních rozhlasových stanic Hey!, která patří do mediální skupiny GES, se chystá rozšířit své působení na Slovensko. Majitelé Hey! usilují o vysílací frekvence v Popradu a Rimavské Sobotě a jednají také o vstupu do stanice Hviezda FM, která vlastní licence na vysílání v Nitře, Bratislavě, Banské Bystrici a Ružomberku.
„Chceme zachovat princip regionálního rádia,“ řekl ředitel Radia Hey Radim Pařízek na veřejném slyšení před slovenskou Radou pro vysílání a rentransmisi. V případě zisku dvou licencí, které rada nabízí do konce roku 2008, vsadí podle něj stanice na slovenskou a českou populární hudbu a regionální zpravodajství.
Mezi zástupci společnosti GES Slovakia, kteří radě představili projekt, byl také hudebník známé slovenské skupiny Elán Vašo Patejdl. „Máme obavu, aby nás nepřeválcovala zahraniční hudba,“ prohlásil.
Vedení licenční rady rozhodne o přidělení licencí v úterý dopoledne. GES má velkou šanci hlavně u frekvence v Rimavské Sobotě, kde předložila nabídku jako jediná.
Jednání s majiteli Rádia Nitra, která vlastní licenci na vysílání Hviezdy FM, podle Pařízka „vypadají poměrně dobře“. GES zatím čeká na vyjasnění právních vztahů kolem nitranské stanice a současně jedná o vyrovnání dluhů rádia v objemu desítek milionů korun vůči městu, elektrárnám a telekomunikacím. Právě kvůli sporům o dluhy Hviezda od 20. dubna nevysílá.
GES, který v ČR ovládá kromě několika rozhlasových stanic také celoplošnou TV Prima, se poprvé pokusil o rozšíření na Slovensko loni v listopadu. Licenční rada ale tehdy zamítla žádost skupiny na licenci pro multiregionální rozhlasové vysílání.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.